Dunaburar säljes!
Blå duna, ca 53*37*26 cm (LDH), 150 kr
Röd duna, ca 42*33*23 cm (LDH), 100 kr
Båda 200 kr
Finns i Borlänge (Dalarna), pm:a eller maila gul_zebra@hotmail.com vid intresse.
Kan tas till Stockholm i slutet på juni så de kan hållas tills dess om nån där är intresserad (hämtas isf på centralen!), men jag kräver isf förskottsbetalning då dessa endast säljs pga akut behov av pengar…
Först till kvarn!
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Burarna är sålda :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
wee vad bra, då är du inte helt pank
Jo, nästan :P Det är dyrt att leva… Och nu har jag sjukat ner mig rejält och får lägga sista pengarna på honung och Strepsils om jag inte får tag på pappa och han kan låna ut… :(
jag vet… jag bävar för att behöva gå till doktorn nästa vecka o bli av med 140 kr… 
Uh, farbror doktorn är dyyyyr :( Skulle egentligen behöva knalla dit själv med för lite problem med ett öra jag haft i några månader nu men… Nä, dyrt ju! :( Får isf punga ut med besöksavgift på 125 spänn, faktureringsavgift på 50 spänn och så medicinen på det 
man kan ringa eller skriva brev t fabror doktore… de får ju lön från staten så eg behöver de ju inte våra stackars slantar… o talar man om hur det är kanske de är snälla - speciellt om man redan varit hos dem i ärendet
Mjo, fast det gäller ju att man har snälla läkare då… Och att de kan svenska 
ja, svenska ska de nog kunna alla, svårt att skriva journaler o annat annars
Mjä, här har vi flera läkare som är urusla på svenska. En gubbe vet inte ens hur man skriver intyg till FK… 
men DET behöver man inte kunna svenska för att inte förstå… min husläkare har också probs m det… haha
Sjukt O.o Tycker de borde lära sig sånt när de pluggar till läkare, ju… 
fast nu kanske man anställer folk som pluggat till läkare i andra länder?
har du sålt duna-burarna förresten?
Då borde de få gå en kurs i intygsskrivning (och svenska!) :P
Jepp, de är sålda ^^
ah, skrolla upp å såg de… 
Grattis! :P
meh… skrålla suger ju
Nämen Grodis, man får inte vara så lat :P
Scrolla 2 varv så får du en negerboll! 
får ont i fingrarna då, sk aju vila enligt doktorn
har två portionspåsar snus under läppen så sug efter socker är som bortblåst 
Vad bra, fler negerbollar till mig! 
mmm… ja tycker inte ens niggerballs e goa
WHAT?!
Du Grodan… Har du fått nån hemsk sjukdom som infekterat din hjärna? 
men hallå… havre lixom… blärk
tacka vet ja morsans hemlagade fudge
Nä, gott ju :D