14/4
Ny dag, ny tråd 
Ont i handlederna… Ska till farbror doktorn snart. Usch. Imorgon bitti ska jag vara mitt i stan och prova ut handförstärkningsgrunkor.
Stackars Grodan
Hoppas att det blir bättre av de där grunkorna!

Mvh Stephanie 

är bara orolig att jag ska behöva betala för dem själv…
men mitt samvete säger ju att det är fel att låta staten göra det… misstänker i a f att de är ruskigt dyra…
hur är d m stäffi idag?
De e skit med mig. Skola och fler deadlines… Alltid…

Mvh Stephanie 

Snart är det sommarlov!!! Weee
Lycka till med doktorbesöket och hoppas handlederna blir friska snart then. Och Stephaniiiiii, stressa inte. chilla, det går nog bra med skolan ändå!
Gick jättebra! Har fått diagnos!!! WEEEE

vad sa han
men sääääg då grodan! D:
nerv i kläm, inte lederna… vet inte så mkt mer just nu

Att du överlevde doktorn! :O Uscha, jag hatar doktorn!HATARHATARHATARHATAR!
Jag dör varje gång jag ska dit, dom är så jävla smöriga också. Nej uscha, hatar doktosar.
Min fobi…
Men tur att gick bra för dig iaf!
men det här visade sig vara en riktigt bra doktor… han hade även med en kollega som också är mkt kompetent (frågade henne en gång om hon kunde bli min husläkare, men hon sa nej - för hon hade för många patienter redan)… så jag hoppas nog kunna gå till olle in dö fjutjör

#11 Hehe, alla mina doktosar (går till dom lite ibland pga mina flygplanssvimmningar) är supersnuskiga… Det känns som om dom är värsta pedofilerna
Dom sitter där och klämmer på mig och då vill jag SPY! Har haft tre olika doktorer, och alla har varit svinäckliga! Jag vill ha en tjej! Det skulle kännas bättre än dom där 50+åriga snuskisarna!
#12 usch, förstår dig. Tycker också att vissa läkare är himla läskiga med allt petande och klämmande.. 

#13 Visst är dom! Uschfy och bläääää!
16 130
vad hände nu? aha… kl 21 börjar alltid något på tv eller?
#16 Ohyes! 
Men Groooooodan, vad har du gjort!? Var är din grod-avatar? 

Mvh Stephanie 

#17 vad?
#18 ville ha en grön sten…
#19 ja det börjar nått på tv kl 9
#20 men din skithög… 

Har oxå bokat läkartid nu. Behöver nytt recept på citodon eller annan bra pilla mot värk. Sen vill kjag få fingrarna kollade, reumatismen kryper fram, tror jag. Ett lillfinger värker på en led, sväller och kroknar. Idag upptäckte jag att tummgreppet på höger sida är svullet som 17 oxå.
Ska jobba ännu hårdare på akupunkturtid imorrn!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

#18 Håller med dig! Man känner ju inte igen dig Grodan… 

Ja en Groda utan en grön liten spermie , känns så fel:P
#25 Hahaha! xD
Men dom har rätt!