15/4
Halloj gott musfolk!
Hur är läget idag?
rätt tråkigt.
Mina animeringsprogram funkar inte =(
Rätt bra här, har äntligen lyckats skaffa spotify och har ett paket som väntar med grejor till mössen. Men när dagen börjar bra så går alltid nått åt helvete senare och eftersom morbror skulle dyka upp ikväll å kolla hårddisken så antar jag att det är antingen den som kommer vara körd eller så kommer nått av det jag beställde inte gå att montera ihop eller så fick jag fel färg på locket till petboxen som jag mejlade om så jag skulle vara säker på att jag inte får rött.
Ohja, jag är posetiv. Nao ajm åff tå skol. Mi is väry lejt. väry väry lejt till å med.

Sitter och försöker ta mig i kragen till att gå ut med hunden, duscha och sen gå och jobba men jag vill helst inget av det, vill bara gå tillbaks till min sköna säng.
Jag sitter i skolan.. Har haft fysik hela förmiddagen, och ska nu ha matte hela eftermiddagen.

Mvh Stephanie 

#1 vad gör du i dem? visa något?
#2 haha
jag har varit o provat ut handledsskydd… svindyra… kunde inte ta med hem, saknar dem…

Skulle du vara tvungen att betala dom själv?
Jag roar mig just nu att läsa bråket mellan andlig utveckling och existens, inget piggar upp så mycket som lite bråk:D

Mina första ortoser fick jag av sjukgymnasten, på order av min läkare. Sen har jag fått köpa dem själv. Mina kostar 750 kr st.
Jag tänker ha en topendag, trots tasiga händer! Har pysslat hemma nu, ska kasta i mig god lunch, sen städa burar till grannen ringer. Då ska jag ta min nya coola bil, hämta upp henne och åka till Gävle. Vi ska runt på djuraffärer, handla lite hundmat och musgrejer, sen tråkiga arbetsskor, för på måndag jobbar jag inte längre på prov, utan som fast anställd! När jag sen kommer hem kommer faster med make och ev dotter för att hälsa på (och hjälpa oss med dum kökskran).
Vidar får följa med till stan, och kanske kika i nån av djuraffärerna oxå!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Har inget att visa just nu, eftersom de inte funkar >_<
Men jag tänkte göra om en av mina gamla bilder i 3d
http://blackseagull.deviantart.com/art/Spanish-02-100010813
Bra! Jag fick ett operationsdatum igår. 7/5, dubbel förtur. 
/Anneli
#6 näe arbetsskydden slipper jag betala
men jag lånade 1100 av morsan å köpte mig nyss ett par (lite billigare sort) som jag kan ha övrig tid, då jag inte jobbar. från jag satte på mig dem har jag ingen smärta alls… så sköööööööööööööööööönt
#7 grattis elin, vad är det för jobb
Här ledsnade jag på min *cencur* mobil så jag beställde en ny mobil. Min lägger ner samtal då jag pratar med någon, ur jobbigt om man pratar med en myndighet samt dyrt då man måste ringa upp igen o ev sitta i telefon kö.
Så nu vart det en NOKIA 2760 har ej råd med ngn annan men önskade jag hade råd med NOKIA N96
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#12 Kom ner med en valp åt mig om det är av en liten ras dvs inte ngn stor Mastiff. Så söt. Vad är det för ras?

Det är en japanskspets! :) Hehe, visst, den lilla tjejen är fortfarande inte tingad.. ;) Så kom upp till sundsvall och kika!
#14 Om min hund ändå kunde acceptera dela mig sedan hon är ej säker med andra hundar. Försöker nu intala mig att Popsie är min sista hund.
#9 Grattis axi! 
#16 Tack!! Så himla underbart. 
/Anneli
#17 Håller tummarna för dig den dagen..
Tack, Mymlan!
/Anneli

#10 Konsumkassörska. Fungerar hyfsat att hålla i kroppen oxå, men hårda veckan är lång och slitig för mig! Får ihop över 8000 i mpånaden i alla fall, mer än jag är van från zoo!
Fast det bidde inge skor idag. Började på Söders zoo, Köpte hundmat åt Vidar (majsfritt acana) en flaska nytt coolt vattenberedningsmedel för att döda koppar, en äcklig torkad våm åt Vidar och en pygmémushona. Sen åkte vil till gammelgamla jobbet, Brynäs zoo. Där bvidde det ett par dl mjölmask, många kg undulatfrö, några hirskolvar, lite parakitfrö och en säck hundmat åt Drífa och valparna. Sen åklte vi till gamla jobbet, Djurkompaniet. Där bidde det 2 vattenflaskor, en klicker och 2 kampfiskhonor.
Ny kökskran är beställde för under 2000 kr. Vi får nog hjälp att montera den sen oxå.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter