Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 959 ggr
Elyria
0

Ceder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag skulle köpa aspflis häromdan var det slut i affären och de berättade att de har svårt att få tag på det just nu. Så jag köpte flis av cederträd i stället. "Suger upp bra och döljer lukt", fick jag veta.

Ja, nog döljer det muslukten, men jag är inte så fötjust i den lukt vi får i stället….. Och hur mår mössen i den lukten?

Nån annan som testat detta flis?

Mymlan
0

Har hört detta ska vara cancer framkallande men då jag tog detta med zoo så sa hon att detta hettas upp så det ej ska vara farligt längre. Döljer lukt bra gör den.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

-mmk-
0

man sak inte gå på allt .. dom säger så mkt skit - förut var ju allt cancer framkallande .. chips, knäckebröd, potatis .. inte fan har jag dött

Vattnadal
0

Det luktar VÄLDIGT starkt. Jag har någon gång stoppat i en liten näve i varje bur, men lukten blir minst sagt stark. Jag beställer hem aspspån istället. Annars har Imazo nickos alspån, som är alflis. Det borde din butik kunna få hem.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Elyria
0

När vi städade burar i dag körde vi med vanligt spån - även till hannarna, för vi gillar inte lukten på cederfliset…. Får väl använda det på det sätt som berättar om, Elin - bara ta en näve…

Arny
0

Jag tycker att cedern luktar gott! Jag använder det till mina muskillar. Det skall damma mindre än vanligt kutterspån. Men min sambo gillar inte lukten av det.

Jag har också hört att det inte är canserframkallande..