Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1355 ggr
blackseagull
0

EU-valet

Kommer ni att rösta den 7e juni?
Vilka frågor tycker ni är viktigast?

Stephanie
0

Den här skulle jag nog säga hör bättre till politik.ifokus Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Grodan
0

Jag vet faktiskt inte. Förmodligen inte. Jag är en soffliggare för det mesta… Förvånad

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
0

och när man skriver så får man skit för det

dagens människa ska bry sig så förbannat

men om politik är för svårt, för invecklat, för mycket styrd av pengar o makt o penislängd?

om man bara inte gids se det stora globala utan bara kämpar för att överleva en dag, en vecka eller en månad i taget

blackseagull
0

#1 på politik hänger bara folk där man redan vad de tycker. Jag vill veta vad musfolket tänker om sådant här.

#Grodan
jag förstår hur du tänker och känner (har också varit sjuk).
För mig är det så att även om jag itne orkar rädda hela världen, så är jag mån om min rätt att ha något att säga till om, om inte annat än det.

axilur
0

#4 Rätt, och skyldighet skulle jag nästan vilja säga.

/Anneli

Camillhe
0

Vägrar rösta på någonting:D

Vattnadal
0

Jag anser att man måste rösta. Det är som #5 säger en rätt att vara på sin vakt om, och en skyldighet till samhället!

Sen kan det ju vara rätt omöjligt att välja bland alla pappskallar och dumheter, men välja bör man!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Camillhe
0

Ja det tycker många men inte jag:)

axilur
0

Jag tycker iaf att man ska rösta blankt om man inte hittar någon pappskalle att hålla med.

/Anneli

Elyria
0

Kan man inte välja kan man rösta blankt. Då har man i alla fall visat att man inte skiter i allt.

axilur
0

#10 Precis. "Eller varför inte rösta blankt? Ge besked, kräv en annan värld!"

/Anneli

blackseagull
0

#6 Varför?

Mymlan
0

Hmm, vilket parti idag vill att vi pensionärer ska få det lite bättre? antagligen ingen av dem..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Grodan
0

#4 är jag sjuk?

jag ville kanske bara säga i #3 att jag och politik liksom inte funkar, jag måste prova ett par skor för att veta om jag vill köpa dem… inte köpa dem först och sedan stå där med inget val annat än att gå i dem vare sig de är bekväma eller ej

blackseagull
0

# Är du inte? Hrm, jag brukar inte läsa användarnamnen när jag läser inlägg Skäms Det var väl någon annan då… Ursäkta >_<

Men om du köpt dem och testat dem kan du ju alltid lämna tillbaka dem och köpa några andra någon annanstans (nästa val) ;)

AndreasS
0

Röstade emot förra gången och kommer göra det igen!

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

blackseagull
0

Rösta emot vad ? Obestämd
Det är ju inte val OM Eu det är val TILL Eu

AndreasS
0

Ok, som sagt är inte insatt i politiken. Är det val om vilka man ska skicka till brysselkålen? I så fall låter jag bli att rösta eftersom jag är emot EU.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Elyria
0

Men då är det ju ännu viktigare att rösta! Det finns partier som är emot EU. Och det finns partier som jobbar för att EU inte ska ha så mycket att säga till om.

Elyria
0

#13 - SPI - Sveriges pensionärers intresseparti. Fast om de ställer upp i EU-valet vet jag inte…

Elyria
0

Och som svar på blackseagus första fråga: En viktig fråga är ju djurhantering. Hur kan vi svenskar påverka hur djuren har det i sydeuropa?

blackseagull
0

# 18
Då ska du ju självklart röst! Junilistan tex bryter ju upp eu inifrån, Det är så man msåte jobba.
Jag är också negativ till EU men jag har hittat ett annat parti som prioriterar bättre tycker jag.

# 21
Ja, sådant är viktigt, samtidigt känner jag att tex mijöpartierna inte håller vad de säger. De säljer sig alldeles för lätt.

axilur
0

#22 Vilket prioriterar bättre?

/Anneli