Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 387 ggr
[ElisabethYL]
0

Önskar köpa bur

Jag letar efter en (eller helst två) bur(ar) med en mellanvägg i galler, ingen pyttebur men den behöver inte vara stor heller…

Galleravståndet ska inte vara större än 10 mm.

Betalar efter bruksskicket.

Om du bor långt bort, så betalar jag självklart frakten med Bussgods, DHL, Shenker eller Posten.

PM:a helst, men vill du så går ju även vanlig mejl bra (rally-girl@hotmail.com)

Camillhe
0

Hur menar du med mellanvägg i galler?

Om du kan leta upp någon bild på vad för bur du menar är det kanske enklare att få svar.

Jag tror inte att folk vill lägga ut pengar för frakt, det betalar alltid en köpare innan. Är du rädd för att bli lurad så kan man använda sig av Paypal eller Paynova, där får man tillbaks sina pengar om en vara inte är skickad.

[ElisabethYL]
0

Jag menar att buren ska vara avdelad i två delar med en gallervägg, som jag kan ta bort när det är dags för det…

Ska bruka buren till att sätta ihop djur från två olika flockar…

Menar t.ex. en sån här http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/4504

Muszimba
0

Just den modellen är för liten att dela enligt mig. Dessutom så har vi i Svemus en minimistorlek på 30x30 cm för burhållning i vår rekomendation. Den buren du tänker på har storleken 44x26 cm och det är lite för smalt med 26 cm. MEN det är beroende på hur länge du tänkte hålla dem i den buren.

Annars så kan du ju göra som de flesta, ha den buren de ska gå i renstädad, bottenmaterialet ilagt och lite inrett så de "gamla" mössen inte känner igen sig i buren när de sätts ihop. Jag och många andra gör så vid ihopsättningar av nykommlingar och "gamla" möss.