Mus iFokus

Mus

Etiketteraveluppfödning
Läst 680 ggr
[Frida1761]
0

Hona eller hane?

Jag frågade personen jag köpte musen av.. vilket kön är det igentligen på den här musen?  och dom svarade; Vi vet inte.. men en hona tror vi att det är.   Så jag döpte henne till Felicia. :) jag är fortfarande väldigt fundersam.. så jag laddar upp en bild och snälla svara. .  ÄR DET EN HONA ELLER EN HANE?   ( det var jätte svårt att hålla henne för hon är så sprallig…) x)

MP160
0

biiilden?:)

[Frida1761]
0

..

MP160
0

prova att minska ner bilden och ladda upp igen :)

[Frida1761]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den.. mini rumpan!! :)

[Frida1761]
0

Tack så jätte mycket MP160 Skrattande!

MP160
0

Haha, musrumpaaaa! Oskyldig

Jag säger hona, men jag har haft fel förr så lita inte för mycket på mig xD

[Frida1761]
0

Haha, Snällt att lägga upp en bild på någon annans rumpa.. Tungan ute

Ja, tack för svaret!  Hoppas jag får mer svar.. så jag kan vara säker.. :)

MP160
0

Vart kommer h*n ifrån? :)

[Frida1761]
0

Jag hittade henne (säger jag nu..) och hennes syster på Blocket. :) Dom sålde/säljer fortfarande masssssoooor av musungar.. och jag som alltid velat ha möss köpte dom direkt utan att tveka.. men jag borde tänkt mera på tempramentet på systern än bara att den hade fina färger / teckning. För jag hade systern bara i en vecka innan hon dog av tumör.. :( Så nu är  ''felicia'' väldigt ensam. :/ söker efter både hanmus och honmus nu..  Väldigt vacker.. men jag vet inte teckningen och färgen?.. du kanske kan hjälpa mej?

[Frida1761]
0

systern Dolores och Felicia

MP160
0

#9 Det är himla synd när folk avlar och inte förstår vad dom gör, bara gör utan att tänka. Skönt att du vänder dig till uppfödare den här gången iaf! (antar att du gör det eftersom du skriver här xD)

Hm, färg.. Bilden var lite svår att se på, fotar du med digitalkamera så prova ta ett blixtfoto och ett utan blixt i dagsljus och lägg upp i den där färgtråden du gjorde så blir det kanske lättare att se. Verkar finnas ganska många som kan detdär med färg, jag är dock inte en av dom :p

[Frida1761]
0

#11 Ja.. jo precis. :/ därimot är systern väldigt aktiv. :D

Okej får testa det. :)