MÖSS SÖKES !!
Jag är intresserad av att köpa både en fläckig hane och en hona. (har aldrig haft en hane förut och skulle gärna vilja ha en.) :) Honan behöver inte vara någon speciell färg bara den är frisk. Samma sak med hanen men jag är intresserad av en fläckig.
Jag bor i Rimbo. 
Kan åka till Rimbo eller i Täby.
// Mvh Frida.

du bör köpa 2 honor som kan bo ihop.
Ja, Jag har en hona här hemma men hennes syster dog förra veckan så nu letar jag efter en ny hona. Hon är verkligen jätte snäll och hon har träffat andra möss förut så det borde inte vara några problem?. Hon är bara 2 månader ännu.
Systern dog av tumör.

jaha vad bra:) eller ja tråkigt att hon dog, men bra att du har en kompis hemma.
#4 Ja, nu behöver jag bara hitta en kompis till henne.
I Rimbo bor än så länge (hon ska flytta) Mymlan (här på mus-ifokus) och hon har säkert något som kan vara av intresse. Kolla med henne.
Var det en kullsyster eller en äldre syster? Låter väldigt konstigt att en mus får tumör vid 2 månaders ålder… Är du säker på att det var tumör? Dog hon själv eller avlivade du henne?
Vad vet du om mushanar? Har du hållt i en mushane? Luktat på en någon gång?
Åh, tack så mycket jag får höra med henne. Det var en kullsyster, hon blev alldeles rund om magen, växte inte, ringar runt svansen, trötta ögon och bajs i pälsen. Vi hade bara haft henne i en vecka innan hon dog.. magen var jätte uppsvullen så vi åkte till vetrinär och hon sa att hon hade en tumör. senare den kvällen dog hon och jag hittade henne död innuti sitt hus. :( Hennes syster klarar sig utan henne men jag tror hon är väldigt ensam efterssom möss är flockdjur?. Jag har hållt i en mushane och luktat på en. :) Jag tycker inte dom luktar illa.. bara speciellt. Dom ska man bara ha en av annars kan dom typ börja slåss och att dom ''kan'' vara lugnare och tamare än honorna. :) Tack så mycket jag får fråga Mymlan.
lång text….. // MVH Frida.
#7 Har PM:at dig.
Nu finns det hanar som kan bo ihop men de kan ryka ihop senare men de kan likväl leva ihop livet ut.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Åh, tack så mycket Mymlan!! :)