Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 782 ggr
Mymlan
0

Trevlig helg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar jag er alla.

Vad händer i helgen?

Själv far jag till Märsta för fortsätta röja i lägenheten.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

axilur
0

Trevlig helg!

Jag har ingen aning om vad som händer idag. En bekants band spelar på lokalkrogen, men jag är så pank att jag inte vet om det är värt det. Får se.

/Anneli

Muszimba
0

Trevlig helg på dig också Mymlan.

Själv så sitter jag just nu här vid datorn med ett glas rosévin och njuter av den rena lägenheten.Skrattande

I morgon ska jag träffa en kompis inne vid Sergels torg och ha det trevligt i butiker tillsammans med hennes lille son. Väl hemma igen så lär det bli god och nyttig middag på kvällen framför TV:n. Söndag ska jag inte göra något alls.

Mymlan
0

#1 Vi kan ta varandra i hand lika luspank jag med så blir ingen pizza från pizzerian som syns från lghtens köksfönster den på tvärvägen fd Ica jouren.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Honolulu
0

Jag ska gå på stor vårmarknad. Samtidigt är det tivoli så dottern lär ju vilja att vi ska gå dit med…

Synd bara att jag oxå är luspank…Rynkar på näsan Får försöka övertala syrran att låna ut lite pengar Flört

Trevlig helg på er allesammans Skrattande

Bim
0

Jag ska städa och lata mig tror jag.. ^^ Titta på tv, sitta vid datorn…

Trevlig heölg på alla! Skrattande

Pimu
0

ska jobba .. imorgon .. annars inget planerat

mocchino
0

Samma som Pimu; Jobb imorgon, annars inget planerat.. Eller joo ska på middag hos mamma på söndag, hon bjuder på kalkon! :)

// Nathalie

MP160
0

Då kanske vi trängs lite på varandra honolulu!

blir vårmarknad och tivoli imorrn med vännerna, trefligt trefligt. åsså dela reklam på söndag.. suck.

axilur
0

Uääää, det blev lokalkrogen igår… Lite för mycket också. Slängde mig in i moshpiten längst fram i mitten när bandet spelade, så jag har två feta blåmärken på benen, haha.

Imorse mådde jag så illa att jag sa upp kontakten med mina kompisar via sms. Jag hatade visst världen ett tag. Go me! Flört

/Anneli

MP160
0

#9 Haha jösses xD

Honolulu
0

#8 hehe jag såg faktiskt dig idag :)  Vi satt inne och fika på Tammerfors när du gick förbi utanför. Hittade du nåt kul på marknaden?

MP160
0

#11 Haha, coolt :D

Jo, jag köpte en laserpekare som ragnar gått lös på nu hela kvällen, han låg nyss på skrivbordet och la sin lilla tass på min hand och tiggde om mer, haha han är så söt den lilla missen! Och en "cat in a bag", nån såndär motor som går lös på golvet i en påse med en kattsvans som hängde utanför, den var också himla kul sa katten Tungan ute
Vet du varför dom flyttade tivolit ända till idrottshuset? Annars brukar dom ju hålla till på den där pausparkeringen eller nått :o

Honolulu
0

#12  Tror att det var så att tivolit körde över så många buskar och rabatter förra året så därför fick dom flytta i år…

Kul med "kattleksaker"! Även om det kanske inte var meningen att det skulle bli just såna.. Skrattande

MP160
0

#13 Ah, I see :P

Ja, ragnar fick ju iaf redigt kul:)

jag å mor var upp idag och kollade lite igen, gah jag hittade ett mushalsband! :D En liten liten grå mus, åh det var så sött så jag var tvungen att ha det xD

Honolulu
0

# kul! kan du inte fota och visa upp? Jag vill oxå ha mushalsband…

MP160
0

#15 Kamerabatteriet ligger på laddning, fixar bild till imorrn :D

MP160
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oskarp bild, men man ser ju iaf att det är en mus Cool

axilur
0

#17 Åh, vad söt!

/Anneli

Honolulu
0

vilken gullig!!

MP160
0

hihi tacksi Skrattande

Betsy60