Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 936 ggr
MalinMalin
0

Lite nyfotade Läckerbitar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog en runda med kameran och fotade lite möss precis:-)

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Mymlan
0

Jätte söta speciellt de fläckiga.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

UlrikaD
0

Sådana där otroligt fläckiga sötsaker är ju alltid pojkar.Flört Är denna det med?

[Thiah]
0

Aww jag tycker alllihopa är så fina så jag tycker malin är en elaking som visar dom…. :D

Hade så gärna haft röda möss om det inte var för fetgenen :(

MalinMalin
0

NähäTungan ute…Detta är en sockersöt flickaGlad

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MalinMalin
0

Det är väl lite olika om hur mkt dom visa av fetgenen?,jag har inga röda här hemma som visar några tecken på fetgen.

//Malin

www.r8ttor.se

UlrikaD
0

#4 Hoppsan då. Såna som jag faller för brukar alltid vara pojkar ju.Flört

[Thiah]
0

#5 nå jag tar ingen risk :D

Honolulu
0

jag har blivit kär i röda möss!!! Alla på bilderna var ju jättefina men en fläckiga vill man ju bara ha!!! Tungan ute

Honolulu
0

Hur gamla är dom? är dom till salu?

Honolulu
0

putt putt..

MalinMalin
0

Oj,här har jag tydligen missat och svara.

En del av dom ska sparas och en del är sålda redan,den som finns kvar till salu av dessa är den Röda honan i KH SA med "pannfläck"

//Malin

www.r8ttor.se

Honolulu
0

#11 Okey. Jag är verkligen sugen på en liten röding.. Tungan ute 

Hur är denna i temperamentet? Synd att du bor så långt bort bara (eller det kanske är jag som bor långt bort Flört) Själv är jag inte ute och far så mycket men det kanske finns andra som gör det så det kanske går att fixa med transport iaf…

MalinMalin
0

Hon är en snäll trevlig mus,inte så mkt av det lite stressbeteendet som satiner annars kan ha.

Hon går bra ihopa med andra små flickmöss och kommer gärna nyfiket ut när man stoppar in handen:-)

Transport brukar nästan alltid gå och lösa..Vart bor du?

Jag åker ner till Malmö den 6/6 om någon vill boka till dess.

//Malin

www.r8ttor.se

Honolulu
0

Jag bor i Enköping, en bit från Uppsala.

Har du några nytagna bider på henne? Här hemma bor två söta systrar som är 4 månader som kommer från Amaira.

MalinMalin
0

Jag kan ta en ny bild på henne och lägga in här i tråden så du kan se henne utvecklas sedan den bilden togs för 14 dagar sedan:-)

//Malin

www.r8ttor.se

Honolulu
0

gärna Glad

MalinMalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer den utlovade uppdaterade bilden på guldflickanTungan ute

//Malin

www.r8ttor.se

rallyrats
0

några fläckig till salu ???

Honolulu
0

#17 Hon är verkligen en skönhet Skrattande

enbartmalin
0

Aaaawww… Vill haaaa…

Hälsningar Malin