Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 400 ggr
Elyria
0

Husdjursmässor

När är det husdjursmässor i trakterna där ni bor? Brukar ni besöka husdjursmässor? Vad tycker ni? Brukar det finnas möss på de mässor som ni går på?

Jag och mina barn var under flera år trogna besökare på husdjursmässan i Karlstad, i Färjestadhallen. Förra året flyttade den mässan till ett ridhus på Hammarö. Då var vi inte där.

I år är husdjursmässan i Karlstad (Hammarö) nästa helg - 25-26 april.

Info om mässan i Karlstad

Camillhe
0

Jag har faktiskt aldrig varit på en husdjursmässa, aldrig tänkt på att det ens finns. Tror säkert det anordnas i Malmö någon gång så jag får faktiskt ta och ta mig på en sådan:D

Jag kom på varför jag inte brukar besöka sådant föresten, för att det inte är helt ovanligt att en del djur inte blir ordentligt skötta och sånt har jag svårt att se utan att gå i taket.

Muszimba
0

Nästa mässliknande vi har här i Stockholm är på Spånga Djurexpo på Spånga Gymnasium, läs nedan länk där både Svemusmedlemmar och Mus.iFokus-medlemmar kommer att stå för Svemus. Jag, Muszimba är ansvarig för oss musfolk som vill vara med och visa upp sina älsklingar där. 

http://www.mus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=1f67495e-dce1-4ec6-be51-4fd9ed73674d&GroupId=f7c699ee-661f-4d75-b8cf-66224300529c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

imsuchadiva
0

Jag har varit på husdjursmässa en gång, i örebro. Hade inte en aning om att det fanns sånt innan jag var på den. Tyckte det var kul :)

[SarahOhrn]
0

Jag har aldrig varit på en men skulle vilja gå om det kommer någon i närheten! :)