Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 403 ggr
Mymlan
0

Trevlig helg 24-26/4

Önskar jag er alla. Vad händer i helgen?

Jag ska fortsätta rensa lghten i Märsta, fattar ej hur de kunnat spara på så hiskeligt mycket.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Honolulu
0

Jag är barnfri och ska passa på att gå på krogen Skrattande  Imorrn bär det av till Västerås för musträff hos Pimu. Det ska bli kul!

mocchino
0

Imorgon är det jobb som gäller och sen har jag ingen aning.. :)

// Nathalie

imsuchadiva
0

ikväll blir det o vänta på pojkvännen som förhoppningsvis kommer innan klockan åtta.  sen ska vi dra iväg och träffa ett gäng med kompisar :)
Imorn blir det lugnt på dagen och på kvällen blir det bilträff i Köping :)
söndagen blir väl lugn antar jag.

Pimu
0

.. blir lite fredagsmys idag, för imorgon blir de musträff hos oss, dock med mus-mys o sånt ..

Muszimba
0

Jag har just avslutat en god, men nyttig middag med ugnsgrillad lax, kokt pressad potatis, pressad citron och sallad. Till det onyttiga 2 glas vitt vin.

Både imorgon och på söndag blir det att jobba dagpass. På kvällen imorgon blir det lite taco med tillbehör.

MP160
0

#5 gud va gott det lät, fast utan vinet Skrattande

Muszimba
0

#6 det var supergott. Det är nu 1,5 timme sedan jag käkade, men är fortfarande mätt som en….ja jag vet inte riktigt.Skrattande

MP160
0

mums :D

Stephanie
0

För min del blir det plugg imorgon och jobb på söndag Glad Kent ville att jag skulle följa med på Västeråsträffen, men jag måste prioritera skolan nu Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Pehpsii
0

Jag ka och kika på SSVs utställnig i landskrona och fira att jag börjar tillfriskna från min lunginfektion med att ha taco-knytkalas

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Camillhe
0

Jag ska begrava alla dom små döda djuren som ligger i min frys:( har inte gått att gräva på hela vintern.

Raja
0

Är det helg nu igen!? Tungan ute
Inatt jobbar jag. Imorgon ska jag hem till farmor och skänka lite godis till min lillebror som flyttar till norge. Sen ska jag hem och städa, hälsa på min moster och sen ska jag hem igen. Hoppas på besök imorgon och att besökaren får med sig några mustjejor hem Skrattande Resten av helgen går nog åt till djuren och söndag natt jobbar jag igen.