25/4
Varför är allt så dött idag?
Har jättetråkigt. Ingen är inne på msn, jag är hungrig, försöker möblera om mitt rum och det går inge bra, måste städa och en massa mera blä!
Har ni haft en bättre dag än vad jag har haft?

Mvh Stephanie 

Kanske för att det har varit så fint väder

Tack Steph, man räknas verkligen inte av dig!
*kastar bajs*
Samma sak här, jag snackade till och med med dig men du dissade mig…
Jag kan kasta massa skruvar på dig så kan du bygga ihop ditt jävla sänghelvete.

Idag har jag varit på musträff i Västerås, väldigt trevligt var det!
Vill passa på att tacka Pimu och Andreas för att vi fick komma hem till er och gosa med möss, fika och babbla! Tack!! 
Och så vill jag passa på att slänga en känga till dom som inte kom… (kanske inte min sak att göra men tycker att det är tråkigt när folk säger att dom ska komma och sen inte dyker upp…)
#4 Det är vi som ska tacka för att ni ville komma hit.
Är ju inte själv musfolk men tycker musfolk är trevliga.
Hänger på det om att folk anmält sig att komma, 3 dyker upp och 8 som inte hör av sig.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Har varit fantastiskt väder här i Göteborg, att gå in i Slottskogen var som att gå i en myr stack, på nästan varenda plätt gräs låg någon i bikini och solade… Men jag klämde mig ner där ändå med min picknick korg
musträff å ja, det var träfligt :) tack för vi fick komma!
#5 fina bilder! Gah, så avis på blixten.. vill haaaa! synd att jag lyckades se så tjurig ut på dom bilderna jag fastnade på också, haha :p
#8 Tack. Jo du, den blixten går inte av för hackor.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek