Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 1653 ggr
Grodan
0

musträff i västerås

När, var och hur?

Skriv när du kan, tips på vart (om du har) och om du åker m bil å har plats el dyl.

Så lite pladder om annat som möjligt.

Försök även att ta med de förra i en lista så att vi i senaste inlägget kan se fullständig lista på vilka som kan o ej.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
0
  • Grodan: 4/4 & 5/4, 11/4 & 12/4, 2/5 & 3/5, 9/5 & 10/5, föreslår hos Pimu

zickan
0
  • Zickan:  11-12/4 , 25-26/4, 9-10/5, 23-24/5

Kan även alla söndagar om det blir mellan 12-15:30. Förste tåget mot västerås går kl 11 på söndagar och jag börjar jobba varannan helg kl 16+-

Plats: Känner bara pimu som bor bra till. Hit är det svårt att ta sig på helg & lite halv känsligt för oljud 1-2 veckor frammåt pga nyfödda kotte bebbs.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

MP160
0

• Zickan:  11-12/4 , 25-26/4, 9-10/5, 23-24/5

Kan även alla söndagar om det blir mellan 12-15:30. Förste tåget mot västerås går kl 11 på söndagar och jag börjar jobba varannan helg kl 16+-

Plats: Känner bara pimu som bor bra till. Hit är det svårt att ta sig på helg & lite halv känsligt för oljud 1-2 veckor frammåt pga nyfödda kotte bebbs.

• MP160: i stortsett vilken lördag/söndag som helst, vad jag vet så är inget inplanerat på länge. Bäst vore om jag och en vän kunde få åka med nån "tur och retur" men i värsta fall så kanske vi kan ta buss.

AndreasS
0

När datum är spikat så kan jag ordna med vägbeskrivning. Kan även möta upp folk på centalstation som kommer med tåg.

Vi bor ca 5-6 km från station, går kommunalbanan rakaspåret från stationen till området där vi bor.

Området där vi bor ligger jämte E-18.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Elyria
0

Elyria: Säkrast 9-10 maj.

Muszimba
0

• _Zickan:  11-12/4 , 25-26/4, 9-10/5, 23-24/5

Plats: Känner bara pimu som bor bra till. Hit är det svårt att ta sig på helg & lite halv känsligt för oljud 1-2 veckor frammåt pga nyfödda kotte bebbs._

• MP160: i stortsett vilken lördag/söndag som helst, vad jag vet så är inget inplanerat på länge. Bäst vore om jag och en vän kunde få åka med nån "tur och retur" men i värsta fall så kanske vi kan ta buss.

• Muszimba: 5/4, 1-2/5. Helgen 9-10/5 står Svemus på SPÅNGA DJUREXPO på Spånga Gymnasium, så då är jag fast där.

Grodan
0

du glömde Elyria Flört

asch, vad dumt att mässan är 10/5 - alla andra kan ju då (de som hittills skrivit)

Stephanie
0

Så det blir ingen träff i sthlm i helgen? Rynkar på näsan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Muszimba
0

Det verkar inte så, Stephanie.

Jag hade gärna haft en här i stockholm på söndag den 5:e. Man behöver ju inte vara så många.

Honolulu
0

• _Zickan:  11-12/4 , 25-26/4, 9-10/5, 23-24/5

Plats: Känner bara pimu som bor bra till. Hit är det svårt att ta sig på helg & lite halv känsligt för oljud 1-2 veckor frammåt pga nyfödda kotte bebbs._

• Muszimba: 5/4, 1-2/5. Helgen 9-10/5 står Svemus på SPÅNGA DJUREXPO på Spånga Gymnasium, så då är jag fast där.

• Honolulu: 25-26/4, 2-3/5, 8-9/5, 16-17/5, 23-24/5. Åker gärna med i någons bil från Enköping om det finns plats. Annars blir det buss eller tåg.

Bim
0

Jag tycker att det kan vara vecka 26.. :P Då är jag i västerås!! :)

Grodan
0

glömde

OM jag åker så har jag ju en volvo… vit… den brummar från 08

MP160
0

21/5-24/5 och 30/5-31/5 kan jag inte, men annars äre lugnt vad jag vet. Klassresa i västerås visserligen men har svårt å tro att jag får ta mig därifrån..

MP160
0

putteliputtputt, fler? Resultat? Vad som helst? D:

Grodan
0

# Grodan: 4/4 & 5/4, 11/4 & 12/4, 2/5 & 3/5, 9/5 & 10/5, föreslår hos Pimu, har bil
# Zickan: 11-12/4 , 25-26/4, 9-10/5, 23-24/5

# MP160: i stortsett vilken lördag/söndag som helst, vad jag vet så är inget inplanerat på länge. Bäst vore om jag och en vän kunde få åka med nån "tur och retur" men i värsta fall så kanske vi kan ta buss.
# Muszimba: 5/4, 1-2/5. Helgen 9-10/5 står Svemus på SPÅNGA DJUREXPO på Spånga Gymnasium, så då är jag fast där.
# Honolulu: 25-26/4, 2-3/5, 8-9/5, 16-17/5, 23-24/5. Åker gärna med i någons bil från Enköping om det finns plats. Annars blir det buss eller tåg.

# Elyria: Säkrast 9-10 maj.

#Bim: vecka 26

Grodan
0

vecka 26 är i juni…

rallyrats
0
Grodan
0

#17 varför ångrade du dig? kan ju va kul å vara hos dig… Skrattande

Denna kommentar har tagits bort.
Grodan
0

aah, nu VET jag varför du ångrade dig… du bor inte i västerås… vi har en annan tråd här: musträff 08 (västerås)

zickan
0

Vad stog i det inlägget nr 17 ? :-P

Den 23-24 maj kan jag inte, ska till finland. Troligen inte heller den 30-31 maj eller 6-7 juni. Fyller 25 så jag vet inte riktigt hur det blir ännu runt helgerna vid den 2juni.

MP160
0

äre nått datum än så länge som alla "är tillgängliga"? Skulle gärna kolla igenom själv, men jag blir så grymt blind av att stirra på siffror så det går ändå inte in

Pimu
0

Ja .. om de ska bli hemma hos mig/oss .. så .. ska jag schema förhandla på tis 14/4 .. men kan ta emot folk ojämna veckoslut, förutom den 26/4 (är då bortrest)

MP160
0

Puttiputt, hoppas denhär träffen blir av?

Honolulu
0

Jaaa det hoppas jag med!!! :)

MP160
0

Skrattande

Pimu
0

Vi kan ha träff här hos oss den 25 el. 26 april

.. hur många kan komma?

Honolulu
0

jag kan komma den 25 april

MP160
0

Då kan jag också den 25:e, hoppas jag. Annars åker jag ändå iof så jo jag kan!

Pimu
0

#27  Kul ..

#28  He he he ..

fler som kan/vill komma ?

Honolulu
0

#30 hehe svarar du på dina egna inlägg Flört

Är det inte fler som kan komma den 25.e?? Skulle vara kul att få ihop lite folk så det blir nåt. Annars får vi väl skjuta fram träffen tills folk kan…Rynkar på näsan

Pimu
0

oj .. Cool .. skrev fel siffra

just nu är de 3 anmälda, men hoppas på fler (men inte 100 st) Flört
men ännu finns de tid att anmäla sig, vill dock veta innan den 23:dje så jag vet hur många vi blir ..

MP160
0

Grodan? Du ville väl titta på lilla pew tösan? Kom till västrås then ;D

Axilur? Nåra fler? kom igen?

Grodan
0

kan inte det datumet

zickan
0

Jag kan den 25 om det blir på förmiddagen. Mitt siste tåg på lördagar går 16:15 hemmåt. Efter det har jag inge möjlighet att komma hem om ingen ska åka med bil till sura/fagersta och kan droppa av mig på vägen.

Är det hund tillåtet?

Pimu
0

Just ja .. en tid vore juh bra .. ska vi säga: 11-framåt

#35 har en Rottweiler valp på 8 månader hemma, så tror du på de så får du ta me dig hunden .. Zazzie är van vid andra hundar ..

zickan
0

Feni är van med allt men får nog hålla i honom annars blir det mycket bus :-P
11 blir bra tid.

axilur
0

Jag är i Egypten då, tyvärr.

/Anneli

AndreasS
0

#37 Zazzie är full av bus hon oxå.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Pimu
0

.. några fler som kan/vill komma?

zickan
0

Jag kanske ska låna en bil och hämta hem en stor utebur i sthlm den dagen. Ska se med rallyrats som troligen kör. Hon kanske kan tänkas sig att hämta buren tidigt. Sedan på musträff. Och en med passagerare har vi också. två till där troigen

Pimu
0

ja .. va roligt

kent
0

blir det den 25 och vilken tid då ??

Pimu
0

VÄSTERÅS TRÄFF

När: 25 april**

Plats:** Bäckby, Puddelugnsgatan 48  
(port telefon: Leppämäki/Sandberg)

Kl: 11 o framåt

Mobilnr: 070-485 09 95

VÄLKOMNA

AndreasS
0

Behövs väg beskrivning kan ni ringa mig Pimus sambo på 070-2187036.

rallyrats
0

Jag dyker upp med Zickan Glad

men som sagt vet vi ju inte när ännu ?

Ev följer mina tonårs söner med

Pimu
0

#46  Det går bra

AndreasS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka kommer med tåg?

Meddela vilken tid tåget inkommer till Västerås Centralstation så möter jag upp er där så åker vi gemensamt med lokaltrafiken hem till Pimu och mig.

För er som kommer med bil så har jag gjort en liten beskrivning på en karta.

Från Stockholm:
Sväng av från E18 vid Bäckbymotet, håll vänster i rondellen, fösta rödljuset sväng höger in på Lisjögatan, efter vänsterkurvan 2:a infarten till höger. Håll utkik efter gula skyltar på högersida på lycktstolpar som det står Flexlinjen på, vid 2:a skylten sväng in på parkeringen till höger. Fri parkering.

Från Örebro:
Sväng av E18 vid Bäckbymotet, sväng höger ut på Surahammarsvägen, fösta rödljuset sväng höger in på Lisjögatan, efter vänsterkurvan 2:a infarten till höger. Håll utkik efter gula skyltar på högersida på lycktstolpar som det står Flexlinjen på, vid 2:a skylten sväng in på parkeringen till höger. Fri parkering.

Från Fagersta/Surahammar:
Kör förbi Erikslunds köpcentrum, rakt på i rondellen vid Bäckbymotet under E18, fösta rödljuset sväng höger in på Lisjögatan, efter vänsterkurvan 2:a infarten till höger. Håll utkik efter gula skyltar på högersida på lycktstolpar som det står Flexlinjen på, vid 2:a skylten sväng in på parkeringen till höger. Fri parkering.

Skulle det bli problem vg. ring mig 070-2187036

Honolulu
0

#48 Maria och jag kommer antagligen med tåget från Enköping som kommer till Västerås 10.06. Lite tidigt kanske men nästa tåg går först två timmar senare… vart ska vi möta dig och vilken tid?

AndreasS
0

Kan mötas utanför stationen mot bussarna 10.10

Honolulu
0

okey det låter bra :)

Zamwyn
0

Åh, det är alltså idag ni har träff? *avundsjuk* Och jag som just fått veta att mycket av det jag hade framför mig i maj blivit uppskjutet, så jag hade möjlighet att komma. Får ta tillvara nästa tillfälle då.

axilur
0

Hur var det? Nyfis!

/Anneli

MP160
0

Det var trevligt Skrattande

axilur
0

Vilka var där? Skrattande

/Anneli

MP160