Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 665 ggr
Vattnadal
0

Saknis

Satt och tittade i gamla tävlingstrådar. OJ vad det har försvunnit folk härifrån. Undrar om de inte har möss längre heller…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Camillhe
0

Så är det nog alltid på forum på nätet, folk kommer och går. Gamla försvinner, nya tillkommer, vissa stannar kvar som gamla stofiler:P

Men jag förstår vad du menar, brukade vara på ett jätteroligt forum förut, men alla dom som gjorde det roligt har försvunnit nu. Och dom som hänger där nu har säkert det trevligt, men jag vill inte vara där då jag alltid jämför med hur det var förut.

Anett Lindbom
0

Jag är här, i alla fall ibland. Jag har mina möss men det händer inte så mycket där just nu, inga bebisar & sånt numera.

Vattnadal
0

Men om kanske Bollnäsorna skulle ta sina hundar och hälsa på mig någon gång framöver? Eller är du ensam Bollnäsa nu för tiden?

MVH Elin

Anett Lindbom
0

Snart är jag nog en rätt så ensam Bollenäsa, Sanna flyttar ju nu. Hon & jag skulle egentligen ha träffats men jag har haft så ont i höften/benet ett tag så jag har haft lite svårt att gå, jag har mer eller mindre känt mig som en riktig gammal kärring ett tag, och sedan blir det ju inte bättre av att så fort det känns lite bättre då går jag på en långrunda med Benji och sedan får jag så himla ont igen..:)

Vattnadal
0

Så Sanna har inte hunnit flytta än, men snart…

Ja, värk är inte skoj. Jag har ju tur som har friska ben och kan sätta kopplet i baggenbältet för att slippa värk av promenaderna.

Mys med djuren inne när det är jobbigt. Det ska jag göra nu (nåja, städa akvarium och musburar, men det blir ju mys när det är klart).

Sen hoppas jag att alla gamla MiFare kikar in här någon gång, och att de fortfarande har några möss i garderoben!

MVH Elin

Anett Lindbom
0

Jo då jag myser med smådjuren & grälar på fåglarna, fåglarna (= speciellt Nymferna) som springer på golvet & bajsar vart dom än är, och dom är och äter & sliter sönder tapeterna inne i djurrummet, och dom tycker det är skitkul när jag kommmer & grälar på dom, men dom är söta ändå..