Låååång TILL SALU tråd NR 2
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen att fotat lite möss igen,så här kommer en ny till salu tråd till.
(lägger ut en del bilder här på vissa möss som jag haft förfrågningar på sedan tidigare,och givetvis har ni förtur på dom möss ni visat intresse på tidigare,men det blir lättast att lägga ut alla bilder här)
Siames Flickor:
2 st Siames KH
1 st Siames KH SA
Siames hanar:
2 st Siames KH
Abybärarhanar:
Agouti Abybärare LH
Agouti Abybärare LH SA
Choklad Abybärare KH SA
Abyhonor:
Black tan Aby LH SA
Black tan Aby LH SA
Choklad tan Aby LH SA
Abyhanar:
Black fox Aby LH SA
Falsk Chinchilla Bandad LH SA
Choklad fox Aby LH SA
Korthåriga hanar:
Dove tan KH SA
Röd KH SA
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Det var inte några det 

Mvh Stephanie 

så söta allihopa
men denna är sötast Falsk Chinchilla Bandad LH SA
Hihi, vilka lurvisar.
/Anneli
Vad har du för pris på honorna och var bor du? :)

Siamesflickorna kostar 150 kr för dom är efter mina snygga siames importer.
Finns dock inga satin siames eller Aby tjejer kvar.Dom är redan bokade.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Så du har inga honior kvar alls eller? :S :P
Skitsnygga var dem alla iaf

Jodå.."vanliga" siameshonor,plus andra honor som tyvärr inte är fotade.
Siameserna som sagt 150 kr/st och andra övriga sötnosar 75 kr/st.
//Malin
han skulle jag vilja ha iaf

Han är abybärare med .-)En riktig snygging
//Malin

Åhh! vad kär jag blev i den Röda :D
Ohh, jag har gått igenom din hemsida ett antal gånger :P Vill ha två honor men måste vänta då det kommer komma ungar här snart… Hmpf..:(
Hälsningar Malin

Ja,röda är sååå fina..*tycker*
Du får hojta till om du är intresserad,jag har oftast mkt mer musar till salu än dom som ligger ute på hemsidan för det är bara en liten del av alla ungar som fotas och läggs ut där.
Så hojta till om du söker något speciellt.
//Malin
Jag är jätte intresserad av Choklad tan Aby LH SA. och en hane (har alltid velat ha en hane för jag har hört att dom är så mysiga, men bara till sällskap inte för någon avel eller något!) så jag är också intresserad av Falsk Chinchilla Bandad LH SA. :) är dom fortfarande till salu och hur mycket kostar dom?
Jag hade två möss som hette Felicia och en som heter Dolores.. det visade sig att dolores dog bara en vecka efter jag köpte henne .. (tumör). :( :( jag blev jätte ledsen och Felicia mår jätte dåligt av det.. nu har jag letat överallt efter en hon kompis till Felicia så jag hoppas på att få hitta en nu. :)

Tyvärr är alla Abyhonorna redan bokade och jag har lite kö på dom på två väntande kullar.
Men jag andra söta små flickmöss:-)
Men den falska chinchilla hanen är fortfarande obokad.
//Malin

Jag åker ner till Malmö den 6/6 om någon vill boka till dess.
//Malin
Jaså, okej.. jag bor i utanför stockholm.. (norr) så jag får för lång bit att åka.. okej då blir det nog ingenting. :(

Transport till sthlm brukar alltid gå att lösa,kolla på djurtransport.ifokus.se
//Malin
'ååååhhååå skulle sååå ville ha en krullis… suck att det är så bökigt att få hit dem

är den bokad/köpt? skulle jättegärna vilja köpa den annars
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Åhh när jag såg detta inlägg blev jag kär i fler möss, bl a de növersta Black tan Aby LH SA honan :D
Likaså siameserna! Men dom har jga inte råd att köpa just nu.. Men får du fler siameser får du gärna maila mig ;) Annars får jag hålla utkik!
Men jag kommer ju o hämtar dom andra två tjejerna ikväll :D Lääängtar!

Dom flera av siameserna är nu sålda till uppfödare i Danmark,men jag har en siames satintjej kvar till salu om intresse finns:-)
Supermysig musfröken:-)
//Malin
Kostar hon 150 kr?

Japp.
//Malin
Malin: När var det du skulle ner till skåne?
Hälsningar Malin

Jag åker ner till malmö den 6/6.
//Malin
Jag tror jag vill ha två honor då.. Får du nya honor tills dess?
Hälsningar Malin

Jo..jag har nyfödda bebbar och högdräktiga golfbollar här hemma:-)
//Malin
Jag har PMat dig :)
Hälsningar Malin

*putt*
//Malin