Pandoras bebisar *till salu*
Nu är ungarna snart tre veckor och det börjar bli dags att hitta hem. Det finns fyra av varje kön men iaf en av honorna stannar här.
Ungarna är födda 090328 och flyttar tidigast 090425.
Mamma till ungarna är Pandora, champagne-argente even kh. Född 081129 u: Lelina, champagne-argente tan kh, e: Angel, pew skh.
Pappa är Castor, choklad tan even skh. Född 080913 u: Sela, svart kh, e: okänd. Ev kan hans bror vara pappa då detta var en tjuvparning. Calisto är svart tan kh.
Ungarna är champagne-argente tan, två skh och en kh, en choklad tan skh, två choklad even skh, en pew kh och en bew kh. Individuella bilder kommer senare idag:)
Ungarna finns i Göteborg.
Fattas det info så fråga gärna.

Blundar och springer in i nästa rum……
Tar ni med bebbsen nästa helg på träffen?

#11 Jag som lagade till några såna där med prickar bara till dig 
#12 Jag ska nog inte på någon träff
Menar du den i 08?
Nä, hos Elyria! 18/4
Det är nu till helgen!
Nä, hos Elyria! 18/4
Det är nu till helgen!

#15 Det har jag helt missat
Tyvärr har jag ingen möjlighet att åka nånstans på ett tag annars hade jag gärna kommit upp med småpluttarna 
meh… vaffa… siken

#17 Men du är så välkommen hit 
vart då?
o varför kan ni inte komma på träffen?

Till göteborg. Jag är rätt pank och lite lat 
vem fan e inte lat…
finns ingen annan göteborgare som vill åka upp?

Ingen aning
Finns en liten chans att jag kan åka upp när lönen kommer. Då är ungarna levklara med 
#6 är intressant. Men har tyvärr inte råd o ta mig ner till Göteborg igen iaf inte än på ett tag :(

# 12 - Ja visst vore det roligt om några Göteborgare kunde komma. Och nån Göteborgsmus kunde gärna få stanna här…
(Raja bor i Göteborg, Raya bor i Värmland
)
#35 aaaaaaaaaaaah…. där förklaringen… jag blandade ihop rajjorna… hihi

Inte lätt när man är förvirrad ;P
Jag hade gärna åka land och rike runt för rätt hem till pluttarna men det är ju inte gratis tyvärr. Får se om jag iaf kan ta mig upp till Sthlm :)

Igår flyttade pojkarna in hos sin far och onkel och det har gått finfint. Dom sover inte ihop vad jag har sett men det har inte varit något tjafs annat än småpojkarnas protestpip när gubbarna ville sniffa dom första minutrarna :)
#38 Åh, hoppas det fortsätter att gå bra. 
/Anneli

Finns Afamia kvar?? :)

#48 Japp hon finns kvar. Skicka gärna ett pm om hon är intresserad :)

Idag har Athena och Aquarelle flyttat till fodervärd :) Så nu finns två choklad/sa/kh honor och dom fyra hanarna kvar.

*putt*