Godmorgon - fredag den 17 november
Säger godmorgon till er allihop - fast själva ska jag försöka krypa ner o sova lite, lite…..
Vad ska ni hitta på idag då? Något kul? Jag ska passa på att hinna med massa saker som jag skjutit på… till banken o byta internetdosa - finns inga knappar kvar på den jag har *ler*
Utvecklingssamtal för Rebecca på förmiddagen - blev så glad o snopen att läraren kunde ha det dagtid… fast lite dumt för nu får Rebecca gå ifrån lektion för att vara med….
Sen kommer jag att tillbringa en ensam kväll…. så skönt jag ska ha det… tyst lung o skönt o bara jag o djuren *ler* Om jag nu inte slocknar o sover…. gjorde det härrom kvällen när jag kom hem… o sov i 13 timmar… rakt av utan att vakna. *ler*
Kramen allihop - läntat så efter samtalen med er här inne… *ler*
Jaha gomorron gomorron. Jodå jag har varit vaken flera timmar.
Har en hel del på agendan idag. Framför allt olika förberedelser för att jag ska åka bort över helgen. 

Ingen "god" morgon här i dag….. Har fått tid för avlivning av vår lilla Kim klockan 11. Hon drabbades av snedskalle i går kväll. Jag gav henne Vibramycin, men hon är lika dålig idag. Bestämde mig i morse för att hon ska få flytta till sin mamma och extramamma i mushimlen. Kim har haft så mycket tråkigheter i sitt korta liv och det känns bäst att låta henne vandra vidare.
Annars jobbar jag hela dan (men kan inte låta bli att titta in här ibland…) och i kväll ska vi åka 11 mil norrut för innebandmatch med sonen.

Elyria…. usch inte kul alls. Skickar en stor varm kram till er alla.
Kram
Ingen bra dag för mej heller :| jag har ett inflammerat sår på mitt finger. och jag har fått utslag på samma hand…
Jag undrar verkligen vad det är för nåt :S
Aja och sen så har jag haft fysikprov:/
är det ringformat? 
Alltså dom är runda och röda…
Vet inte vad man ska kalla det :S
Men vad skulle det kunna vara om det är ringformat… :O
#6 ringformat behöver ej vara jämna runda eller hela runda så kan det vara Ringorm smittsamt och svårt att bli av med säger en del.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Det är allergiska utslag eller så är det inflammerat:| Det har jag kollat upp nu. Så det är inte ringorm.
det kanske bara är torrutslag, smörj in med mandelolja eller handkräm…
hihi… gå till veterinären med dig malin… 
Hehe :P
Jag har tagit på kortisonsalva. Och jag har rivit upp (!) såret som kanske är inflammerat och tvättat rent med alsolsprit..
Shit!! Det har just hänt en trafikolycka här nu! Och någon kanske är död:| Tänk om det är nån man vet om:|
En bil har kört på en eller två personer… massa ambulanser.
näää, ingen död… det räcker me döa nu… himlen e full… haha
haha … ja usch , nu räcker det med döingar .. man ska leva och vara glad