2/5
Vad tysta alla är här.
Vad gör ni idag?
Här rengörs det burar för fulla muggar.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Hehe, ja, det är riktigt tyst… Jag valde att gå och hjälpa till med maten istället
Borde plugga egentligen men jag orkar verkligen inte 

Mvh Stephanie 

Jag ska jobba mitt andra pass idag om en liten stund. Har drömt en lång mardröm om att ngn stal min cykel och trashade den. Det visar nog hur mycket jag älskar min fiiiina kronan cykel. lol
Ha en trevlig lördag allihop

Kom hem för ett tag sen från en lång dag i simhallen men dottern och hennes bästis. Hade hellre suttit ute i solen hela dagen men men vad gör man inte för att barnen ska ha kul…. Nu ska jag laga sen middag, får väl springa mellan spisen och tv.n, det är ju Robinson snart…
Här ett kort på bästisarna 
#3 Gulligt foto! :D
and yes, kom hem runt halv 6 när reklamen var utdelad. Sen fixades det mat, sen kom utekatten in och mamma for iväg till sin kille. Jag sätter igång med att leta fästingar på kissen, våran favorit sysselsättning! Gud vad han morrar när man måste hålla fast honom och pilla överallt… Fick för den som är intresserad bort två fästisar. Helt själv. *lite stolt*
nu borde jag diska åt mor men jag är för lat. Tog ju fästisarna så hon slapp det iaf. Känner för att skriva lite extra mycket text idag, fast det är ju rätt onödigt. Gah jag vill ha min dator tillbakaaaa….! :(
Har nu kommit hem från jobbet för 2:a ggn .. jobbade först mellan 8-13, sen hem o käka o sen tillbax mellan 16.30-21.30
nu är jag helt slut .. ska snart krypa ner i sängen, för att imorgon göra en likadant pass .. 
Jag har städat och räddat ca 200+ fiskar :)

Jag har jobbat hela dagen sen har jag varit hos min farmor där jag fick middag och lite jobb att göra :P Sen har jag handlat, kommit hem och gosat med hamstrarna och mössen och nu håller jag på och tvättar min soffa… igen :/ Ska städa hos hanmössen idag med. Sen ska jag äta årets första portion(er) med jordgubbar och glass :D
#6 Va e det för fiskar du räddat då? :)
Själv har jag varit både på skansen och aquaria med killen idag.. kan ju inte påstå att det va överdrivet kul men men.. sen har det inte hänt så mkt..
#8 Mkt mört och en del abborrar, det är den enda fisken jag kan identifiera ;)
En massa insjöfisk som försvunnit ut ur sjön när dom öppnade dammen och sedan åkt en hiskelig väg ner för en brant bäck med stora berg och vassa stenar. Sen har bäcken torkat ut och fisken trängdes på en minimalyta som knappt täckte deras kroppar. Tyvärr låg det mkt döda fiskar också bland sina kamrater. Även om det hade funnits vatten så hade det slutat illa för dom eftersom att bäcken sedan mynnar ut i en äng och tar stopp. Uscha 
Oj, låter inte bra alls :(
men vilken tur att du kunde rädda dom då, småbäckar torkar ju tyvärr ut snabbt som attan när det är varmt ute ..
#9 Mina katter hade gärna tagit emot lite fisk.. Hade jag haft en rök så skulle jag gärna rökt lite abborre det är så gott, helst ska de enris rökas.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you