1/5
Allt verkar så dött idag!
Snart dör jag också visserligen - jag behöver plugga… Bläh… Vad hittar alla andra på en dag som denna? Demonstrerar kanske? 

Mvh Stephanie 

Ja, jag skulle ha demonstrerat men orkade inte ta mig upp ur sängen imorse. Nu blir det grillning och öl.
/Anneli
Åh… Grillat… *blir hungrig*

Mvh Stephanie 

Åh va gott o grilla! Det verkar som alla är ute och gör roliga saker, dött här ;)
Själv sitter jag hemma, min sambo vaknde vid 15 och nu åkte han precis till jobbet. Så händer inte många knop här.. :/ Tyvärr! Grilla hade varit helt underbart.. Men är fattig + att mina vänner är i Örebro, så det får bli en hemmakväll med godsaker ;p
Håller på skruva ner en voljär 120*125*180 för den ska kastas. Haft annons på den länge..
Folk vill tydligen ha vackra voljärer med snirklar etc så en funktionsduglig kanske ej så vacker duger ej.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har varit hem till farmor och farfar en sväng. var lääänge sen jag träffade dem.
Ikväll blir det grillning och kanske dricka något gott, men bara lite i sånt fall. för imorn händer det roliga saker <3
#4 Vad har du försökt sälja den för då?

Mvh Stephanie 

#4 Satte ut ett pris men sa oxå dekunde bjuda högstbjudande, det betydde ej minsta köpesumman var det jag skrev jag skulle önska vilja ha. Men då de ej budas så får soprummet ta den. Enda svar man fick den var ful och såg schabbig ut. Den var bara anv några få månader till några undulater.
Och denna får ej plats i Märsta. Jag har snålt om tid då lght i Märsta ska rensas men även denna lght + extra förrådet på ca 10 kvm som är överfullt. Här i Rimbo kommer de med en conteiner o den står ca 1 dygn bara.
Men lägg ut den för en 500-lapp då? Sätt ett lågt pris. Väljer man bara bud, så är det ingen som bryr sig ofta. Även om man kan tänka sig att sälja den för en liten summa.

Mvh Stephanie 

#8 Den är redan nerplockad.
#9 Spelar det någon roll? 

Mvh Stephanie 

#10 Nätet är sönder klippt.. Så ska ngn ha sådan här bur får de bygga sådan själv eller be R om hjälp *om han vill ge hjälp*
jag kom upp alldeles för sent ur sängen idag så här har inte mycket hänt. Har fixat en till lucka till den blivande råttburen men mer än så har det inte blivit. Ska sätta mig och sortera 53 kg reklam nu.. eller inte, mamma hann redan börja. Men typ 20 kg då.
#12 Får man fråga vad "alldeles för sent" innebär?
Själv är jag konstig… Vaknade kvart i åtta och gick upp då… Suck, jag önskar att jag kunde börja sova längre igen!

Mvh Stephanie 

Runt .. 1 nångång kom jag upp. blöh :(
Vi kan byta somehow stäff, jag önskar jag kunde vakna och känna mig pigg runt 7-8.. Gah vad skönt det vore!
#14 Ja, dagen blir lite längre då
Men ibland nästan lite för lång… Jag blir lite arg på mig själv att jag inte kan utnyttja lediga dagar bättre 

Mvh Stephanie 

#15 du får väl dricka massor med energidryck eller nått annat äckligt å sitta uppe till 3-4 på natten så ska du nog se att du kommer sova :p
Haha, nu är jag så jäkla trött att jag ser i kors
Godnatt!

Mvh Stephanie 

Haha, sovgott! 

oj då jag var visst lite sen men ändå,
jag var ute och demonstrerade på 1 maj