Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 2078 ggr
Miisaan
0

säljer du tammöss?

hejsan jag letar verkligen efter 2 honmöss. Vill ha svensktypade möss och färgen spelar inte så stor roll, men det ska inte vara rödögda! så ifall du säljer några nu så KOMMENTERA.Flört jag bor i stockholms trakten.

Mymlan
0

Jag har men engelsk typade. Black tan, Black fox.. Ej rödögda..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Miisaan
0

okej….tyvär så vill jag bara ha svensktypade eller minimöss. men tack ändå.

Susmus
0

Jag är väldigt intresesserad! Jag letar även jag efter mustjejer och engelsktypade är inget problem:) Är det möss från kullen du skrev om i tråden "smått väntas"? Som föddes i juli? De var underbart vackra!

Mymlan
0

#3 Ja, det är den kullen. Black Tan, Black fox, o choklad tan. Fox honan i choklad behålles.

Susmus
1

Okej:) Hur är deras temperament? Är klart intresserad, och det skulle vara kul att få träffa dom. Du ska inte till utställningen till helgen?

Mymlan
0

#5 Nej jag ska ej till utställningen.. Du får komma hit till Rimbo. 625 från danderyds sjukhus eller 639 från Tekniska högskolan/danderyds sjukhus är de bussar som går hit.

Kanske Muzsimba kan göra dig sällskap hit?

Susmus
0

Aha, ska hon också komma och kolla på ungarna?:) Ja jag måste kolla upp när det passar:) Jobbar hela veckan. Men ska kolla upp!

Mymlan
0

#7 Nej men hon har lite foder jag ska ha sedan är för spendera bort en stund av dagen. Men titta på musar får hon gärna göra o ta med sig *Ler*

Vattnadal
0

Hoppar in här och lånar lite tråd. Ska jag ta med mössen du ska ha, Mymlan, och skicka dem med Anna då? Träffar ju henne på lördag, på utställningen.

Jag har en hel del tingat som ska med då, och ev kanske några silver agouti, engelsktypade i satin kh eller lh. Honan som är silver agouti berkshire sating longhair blir i nalla fall till salu, fläckiga möss vill jag inte spara till vidare avel.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Vattnadal
0

Hoppar in här och lånar lite tråd. Ska jag ta med mössen du ska ha, Mymlan, och skicka dem med Anna då? Träffar ju henne på lördag, på utställningen.

Jag har en hel del tingat som ska med då, och ev kanske några silver agouti, engelsktypade i satin kh eller lh. Honan som är silver agouti berkshire sating longhair blir i nalla fall till salu, fläckiga möss vill jag inte spara till vidare avel.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Mymlan
0

#10 Messade dig..

Miisaan
0

så är det någon som säljer möss lr?

Miisaan
0

så är det någon som säljer möss lr?

Grodan
0

Ja, Mymlan och Vattnadal säljer möss, även amaira, malinmalin mfl.

Här några annonser:

Hett tips: Bege dig till Kallhäll Folkets Hus på lördag, 1/11, och kolla vad det finns för möss till salu!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

nickidoris
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har två möss som är två tammöss. det är honor och dom är jätte söta. men dom är ett år och lite lite tjocka jag vet ej om du vill ha dom men jag har en blid på dom här. jag vet inte riktigt om jag ska sälja dom men jag tror det.

Stephanie
0

#15 Den här annonsen lades upp för 7 månader sedan, förhoppningsvis har hon redan hittat möss Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal