Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 1186 ggr
Stephanie
0

Uääh, nationella prov!

Jag gillar inte nationella prov. Obestämd Har precis skrivit nationella prov i engelska, och jag är helt slut Tungan ute Ändå tog det bara drygt en timme. Men nu är det bara att se fram emot resten av proven… Suck! Allt på samma gång!

Jag ville bara gnälla, ok Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

MP160
0

åååhja, här har du ännu en som inte är så förtjust i np. Jag skrev en uppsats i engelska om att jag inte visste vad jag skulle skriva om, haha. Skrikandes

Veronica
0

Är så skönt att man har det där med skolan lååååångt bakom sig =)

Amor vincit omnia

anna91
0

Hade också nationella prov i engelska idag! Så segt!

Stephanie
0

#3 Vilken skrev du? Jag valde tvåan, artikeln. Skrev inte så långt, bara ca 2,5 sida, men jag fick med det jag ville säga i alla fall… Tungan ute

mocchino
0

Men gud vad kul!! Jag vill också ha np i engelska!! :D Resten kan vi skippa eller möjligtvis matte då da.. Men då vill jag ha lite uppdaterings lektioner innan! haha! :P

// Nathalie

nagini
0

jag har matte nationella på tisdag.. USCH!

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Bim
0

Tyst på er… Vissa här inne vill inte höra och bli nervösa.. :P Jag går bara i åttan också… Haha

hus-musen
0

Nationella proven var ju enkla, bara repetitioner från de tidigare åren=) Enda jag inte gillar är matten, men den avskyr jag jämt oavsett om de är prov eller inte!

Qui dormit, non peccat

Bim
0

#8 Hatar också matte.. OCh jag tror inte på dig när du säger att proven är enkla! Inga prov är enkla! Iaf inte för mig.. ;) Fast jag är ganska dålig i skolan… Spec matte…

MP160
0

#9 let's skapa klubb! :D

Stephanie
0

#8 Och jag är väl tvärt om då. Proven är inte lätta - förutom möjligtvis matten. Den är superlätt bara man har minsta koll Tungan ute Typ varit på lektionerna.

[Thiah]
0

Nå nationella proven är simpla om du bara hängt med i skolan. Jag har aldrig haft några som helst problem med proven förutom matte. (har super svårt för matte)

Stephanie
0

Alltså… Nu är ju proven inte direkt lätta eller svåra på det sättet. I engelska och svenska är det ju inga riktiga förkunskaper du ska ha. Där ska du skriva texter, prata, läsa, lyssna osv, eller som nu i Svenska B - hålla ett tal. Inget som går att öva inför (förutom talet då..) och det beror på dagsformen och personen om det är svårt eller inte.

Bim
0

#10 Gärna, vi kan sitta där med våra degklumpar till hjärnor och försöka plugga.. ;) Haha, det låter väl toppen! :D

MP160
0

#14 Haha, underbart! Skrattande

Bim
0

#15 Hemma hos mig eller dig då? ;) Måste plugga till ett spanska prov, eller ja, ett omprov rättare sagt. Fick IG på det… >.<

Stephanie
0

Vi tre kan köra plugghjälp på msn! Tungan ute

Bim
0

Ja! Haha, vilken bra idé! ;D

MP160
0

Haha, alla idéer är bra utom dom dåliga!

Bim, spanskaprov, IG? Hur går detta ihop? Förvånad

Bim
0

#19 Vadåå? (a) Ig spanskaprov.. inte ovanligt faktiskt.. Men där fick jag ett JÄTTEhjärnsläpp! Kom inte ihåg nånting!

MP160
0

#20 aj då ;o har hört att de som är mindre bra på språk ska vara bättre på matte, stämmer det i ditt fall? ;D

Stephanie
0

#21 HAHA, det stämmer väldigt bra på mig i alla fall! Skrattande

Bim
0

Jag önskar att det stämde! :P men hmm, jag kan finska (mamma är finsk, förstår allt och pratar sådär.. ;)) och jag är okej på engelska. :P Men matte är jag SÄMST på! Sämre än på språk tom!

MP160
0

Jag är också helt värdelös på matte, men måste nog säga att engelska är det lättaste ämnetTungan ute

Bim
0

Fast vetni?! :D Jga kanskekanskekanske kommer få VG i matte i slutbetyg!!! :D Tjihopp!

Stephanie
0

Så bra då Tungan ute Själv ska jag plugga halvt ihjäl mig till mattenationella nästa vecka.. Ska plugga hela söndagen i skolan (de har en speciell mattestuga inför nationella då) och försöka köra järnet på provet sen på torsdagen.

MP160
0

#25 Oooh, ta hem å jobba gärnet så du verkligen får ditt vg :D

#26 lycka till stäffi! :D

Stephanie
0

#25 Jag blir lite nyfiken - vad håller ni på med i matten? Tungan ute

Ceciliaolucifer
0

Hoho, här var det matematik och nationella ;)

Stephanie
0

Japp! Tungan ute

Bim
0

Undrar du vad jag håller på med också? Eller är det bara nationellatyperna? ;D

#27 Jeepp, jag ska försöka… :P

Stephanie
0

#31 Men alltså, vad räknar ni för något? Tungan ute Jag minns inte vad man gjorde i matten i… åttan..? (vilken klass går du i? Tungan ute)

Bim
0

Jag går i åttan, och nu har vi börjat med små och stora tal.. :P Du vet… Typ 1 upphöjt i bajs = massa konstiga saker =nånting annat… ;)

Stephanie
0

Ett upphöjt i bajs Skrattande

Bim
0

Precis!:D

Stephanie
0

… blir ett Obestämd

Muszimba
0

Ett upphöjt till MUSbajs blir Två.Skrattande

Bim
0

Det beror på hur många musbajsar musen släpper… ;)

Stephanie
0

Från nationella prov till musbajs Skrattande

Bim
0

Äh, samma sak.. Tungan ute

nagini
0

usch hade nationella idag.. Matte C delen D:

problemlösning.. det gick HEMSKT..

hejja ig

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Stephanie
0

Btw, jag fick reda på idag att jag fick MVG på Svenska nationella! FörvånadSkrattande Vilken chock!

Bim
0

GRATTIS STEPHANIE!

Stephanie
0

Tackar! Blev skitglad såklart Tungan uteOskyldig

Catta89
0

Grattis till MVG:t Skrattande

Fairytail
0

Jag hade mitt skriftliga nationella prov i engelska B idag. Hoppas att läraren förstod vad jag ville ha sagt. Oskyldig

Stephanie
0

Tackar så mycket Tungan ute

MP160
0

#42 Åh grattis! Skrattande