Gratis visitkort?
Kollar lite om det finns gratis visitkort att beställa… Skulle gärna vilja ha lite mus-ifokus-visitkort att dela ut
Först ut: http://www.printondirect.com/ där kostar gratis 89 kr
De här har nåt proverbjudande för 79 kr
//Lina
Kollar den nu! Den är seeeeeg den sidan… 
Vistaprint: 59,38 kostar deras gratis visitkort
Even better, då. =)
//Lina
"59,38 kostar deras gratis visitkort " Nu förstår jag inte ritkigt hur någonting Gratis kostar? :P Vad är det som kostar?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Att skicka dem tydligen, de vill väl ha något för besväret.
Vem vill betala visitkorten åt mus-ifokus? 

Hur skulle ett sånt visitkort se ut då? Och hur skulle det användas?
Går ju att göra egna visitkort via datorn och en skrivare. Finns ju bra små program som man kan använda.
Det bör ju stå något i stil med
- Mus-ifokus
- Sveriges Mus Community
- Community för tama möss och deras ägare
- Gratis såklart!
- http://mus.ifokus.se
Till att göra reklam om den här sajten förståss, dela ut i zooaffärer, i skolor, på mässor etc…
Ja, fast jag har inte en sådan lyxskrivare och när nu visitkort ska finnas gratis på nätet… haha… så klart jag nappar… men gratis kostar lite tyvärr…

Hur många får man gratis för under 100 kr då? Är det massor eller bara några få?
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
250 st i alla fall… har inte kollat alla ställen… gah, vad många och grejen är att du måste göra visitkorten för att se vad slutpriset blir…
Fast det var rätt tråkig design på de som fanns
//Lina
ja men det fanns en med en datamus på ia f… hihi

Men om någon här designar egna, och ser till att de ser ut som de ska, så kan väl någon kontorsnisse kopiera på fint papper och skära till, gratos påå jobbet. Eller får man inte göra så?
Nu har jag febersvettningar, toknys i näsan och ska natta mig. Måste bara plocka undan efter burstädandet först…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
åh! vilken sööööööööööööööööt… weee
men jag tycker inte den här är så himla ful… även om det är fel slags mus så är det ändå en MUS…
och så är den inte gratis heller…
vilken kontrast… hihi… din mjuka goa reverse å vistaprints stela kalla…
Är ju helt klart lite humoristiskt med datamusen i alla fall. =P
//Lina
men den får man nog inga medlemmar med… eller "fel" sorts medlemmar kanske…
jag är nöjd med ditt förslag reverse, nu ska vi bara få nån snälling att trycka dem gratis…
Kan ju grunda för missförstånd…
-Aha! Ett ställe som är återförsäljare av datamöss! Det har jag alltid letat efter.
¤lite senare när människan sitter framför sin dator¤
-Vad ända in i hel¤%/&) ska detta föreställa???
Hmm, kanske inte rätt väg att gå. =P
//Lina
hehe
Jag har kortet sparat i photoshop-format, så det kan fortfarande ändras vad det gäller text och så. Och ta bort mina "vattenstämplar" förstås.
//Lina
ja, vattenstämplarna stör lite… du kan väl sätta din kråka nere i hörnet eller nåt? design: lina wallin :-D
sedan är ju jag svag för färger… colormix…. det ska skära, man ska få en liten färgchock… sånt gillar jag… men det är bara jag… gråbeige går så bra, man blir så glad när man ser den lilla bilden
Visitkortet, om det skulle gå i print, behöver inte ha mitt namn alls. =) Har bara blivit stingslig på internet, då många tenderar ta ens kreationer, eller delar av dem, och claima dem som egna. Och det är himla svårt att munhuggas världen runt och försöka bevisa vem som har rätt. Så nu blir det vattenstämplar överallt, fastän det förstör helheten lite.
Kontrastrikt provade jag först, men det är svårt att få kontraster att vara inbjudande… Iögonfallande ja, men det blev lite mjukare färg-i-färg denna gång. Lilla musen är ju vänlig och vill att folk ska komma på besök. =)
//Lina
man kan ju också göra dem för hand, då blir det gratis på riktigt! cosmonita här t ex, hon gör fina saker… hon kanske kan göra några visitkort? 

💗🐁🌸🐭🌸🐁💗