Möss till Sthlm
Hallojsan
Finns det intresse för möss hos goa musfolk i sthlm ,isf tar jag mig en tur upp till sthlm med bil(även på vägen längs Göteborg-Jönköping-Sthlm).
Kolla in till salu sidan på min hemsida
eller andra tillsalu inlägg som redan ligger här på MIF
Fler bilder på snygga tillsalu möss kommer i denna tråden så fort jag får tid att fota lite sötnosar
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Finns det någon möjlighet att få med djur till Gbg på tillbakavägen?

Javisst..Jag har lagt ut en annons under djurtransport oxå.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Vore jättetacksam
Jag behöver antagligen hjälp med några hamstar om jag inte kan åka själv. Vilket datum åker du?

Jag har inte bestämt än vilken dag,men jag satsar att åka inom 1-2 veckor.
//Malin

Ok det låter bra :) Jag pm:ar dig när jag vet mer vilka djur jag behöver hjälp med.

Har pm:at dig 
#6 ooooh, ska du skaffa fler musar? :D

#7 ja jag tror det… jag har ju blivit kär i röda möss och Malin har ju en underbar röd liten tös som jag vill ha… :) Och så tänkte jag att jag kanske skulle ta och slå till att överraska dottern med en pew-tjej, hennes favoritfärg… :)
#8 Åååh :D

Här kommer TILL SALU musflickor som jag kan ta med mig till sthlm
//Malin

Här kommer ett gäng pojkar:
//Malin

Dessa flickor finns kvar att boka på:
//Malin

Dessa pojkar finns kvar att boka på:
//Malin

Det blir troligen fredag den 8de maj jag kör upp till sthlm.
//Malin

#14 Okey, då får vi höras om tider och sånt närmare 
Hur gamla är tjejerna som jag har bokat?

Puttar….

Dom är nu 5 och 6 veckor gamla 
//Malin

De 3 understa i Lite nyfotade Läckerbitar hur gamla är de, vilket kön, färg och temperament har de? Alltså de mörka.

Det är tre härliga blue killar som är supertrevliga,men en av killarna ska stanna kvar här och dom andra två ska inom kort flytta till två danska uppfödare.
//Malin

Okej. Det var honor som jag skulle vilja ha isådana fall.

*putt*
//Malin
Har du några snygga tjejer kvar till salu? :)

Jag har massa snygga tjejer till salu…något speciellt du letar efter?
//Malin
Mja, burmeser är snygga :) Eller någon snygg färg i långhår eller abby.. Vad har du för färger till salu nu? .)

Siameser,Röda,Dove,Cinnamon,Champagne,Black Tan,Choklad,Bandad,PeWhite,Choklad Fox och säkert en massa sötnosar som jag glömmer….*har inte min bok här vid datorn just nu*
Och många av dom ovanstående färger finns även i satin.
//Malin
Har du ngn söt siames, pew lr black tan i LH lr Aby? :) Satin lr inte spelar ingen roll :)
åhh jag som vill ha siamese, black tan och choklad!! :/

Jag har bara mest kh kvar,i lh har jag bara en black och en agouti som är abybärare.
Alla aby honor är sålda till Danmark och Norge.
//Malin

MalinMalin: Jag har skickat ett meddelande till dig via din hemsida. Tänkte att det är lika bra och skriva här också.
Jag undrar om du har några honmöss till salu som du kan ta med dig på din färd uppåt Stockholm på fredag??
Jag bor i Jönköping och skulle gärna vilja skaffa 2 möss. Färg spelar mindre roll men skulle gärna vilja ha någon tvåfärgad (fläckig..vet inte vad ni kallar dessa) Däremot vill jag inte ha några möss med röda ögon.

Jag kan fota lite honor och lägga in här itråden under morgondagen:-)
//Malin

De låter kanon!
#28 Okej synd, men du sa något om att du har en even abby hona, ska du ta några ungar efter henne? Då vill jag gärna ha en lr två even tjejor när dom kommer om det kommer några ;)

Här kommer lite tjejer som är stora nog att åka med till Stockholm:
//Malin

Ja,den honan kommer paras här framöver…Annars väntar jag en kull med Even i olika färger som blir abybärare inom kort.
//Malin
#34 Okej, men vi kan ju snacka mer om det när det bli aktuellt :)
Den gråa tjejen på andra bilden och honan på den sista bilden va ju grymt söta båda två (:

#33 Gud så söta dom var!!
Skulle väldigt gärna vilja ha nummer 1 och nummer 5.
Pris?
När åker du förbi Jönköping. Vart skulle vi kunna träffas?

Dom kostar 75 kr st
Jag kan tippa på att jag passerar Jönköping nångång mellan 11-12 på fredag,och vi får träffas nånstans ut med E4an.
A6 ligger utmed vägen..om jag inte minns helt galet?
Så en röd satin flicka och en choklad agouti satin flicka är bokade till dig nu
//Malin

Malin!
Jag har pm:at dig angående fredag. 

Hur ser det ut inför morgondagen? Det blir Stockholmsresa?

Javisst…jag räknar med att vara framme i sthlm vid 15-16 tiden.Men jag smsar alla på vägen upp när jag ser hur trafiken och så ser ut:-)
//Malin