Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1036 ggr
Mymlan
0

Bodils minicirkus

är nu slut. Bodil har hittats död.

Bodils minicirkus

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

MP160
0

Men neje… usch Rynkar på näsan

mocchino
0

Usch vad tråkigt.. :(

// Nathalie

Vattnadal
0

Fast kanske bra för en hel del av djuren ändå. Om hon fått ålägganden att inte förvara djuren i transortburar på nätterna så måste hon ju ha haft dem så innan.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ceciliaolucifer
0

#3 Synd att Bodil gick bort, men jag hoppas att djuren får det bättre nu.  Hon hade sin monter brevid en annan monter som jag stod i på kistamässan och jag har sett henne under många år nu, under all kritik var det.

Vattnadal
0

#4 Jo, jag vet, har själv sett en hel del på mässor.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Camillhe
0

Det är ett tragiskt livsöde och beklagar sorgen för dom som stod henne nära.

Men jag är väldigt glad för djurens skull.

imsuchadiva
0
[SarahOhrn]
0

Usch då! :( Jag såg henne när hon hade ett uppträdande hemma på våran lilla ort när jag kanske va 7 år eller nåt, då tyckte jag det va riktigt roligt me minigrisar o allt :)

Anett Lindbom
0

Men fy vad tråkigt, hon var väll inte så himla gammal ändå? Bodil verkade vara en himla trevlig person, hälsade alltid när man mötte henne på ngn mässa eller utst. där hon var.

Grodan
0

Hoppsan! Det var otippat. Nyfiken på vad hon dog av. Misstänker att hon var alkoholiserad…

Döden är jobbig. Fy, vi ska alla den vägen vandra, men ska jag var riktigt ärlig så kan jag inte säga att jag sörjer. Bodil var snäll mot mig två gånger under alla dessa år, men… jag kan bara inte med folk som svälter sina djur och dessutom tvingar dem att uppträda för att få mat samt kör samma trick med djuren år efter år…

Jag anmälde Bodil några gånger, men det blev aldrig någon respons så jag la ner. Fick dock ett positivt besked från några andra som anmält henne på Kista mässan att detta sista Husdjursmässan för henne.

Jättesorgligt om hon dog till följd av detta. Hon var en bra talare och kunde tala omkull vem som helst och barn älskade henne, så hon kunde lätt försörjt sig på annat.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0

Hon kan ha fått hjärtinfarkt, blodpropp, stroke/hjärnblödning vad som helst.

Undrar bara hur det kommer gå för alla hennes djur och att ingen behöver tas bort.

Grodan
0

Hon blev 59 år gammal.

Grodan
0

eller nä, 58½

Mymlan
0

Synd, hon dog i förtid..

Grodan
0

Ja, det var ingen hög ålder.

Vill veta vad hon dog av. Läste lite i olika Artiklar online att hon hade det svårt på slutet… låter inte kul… Rynkar på näsan

Ceciliaolucifer
0

#10 Jag var en som anmälde henne på Kistamässan.

Faxlin
0

Jag hade montern bredvid henne på kista mässan. och liksom Cilla var jag en av de som anmälde och jag sade också ifrån att någonsin visa mig på en mässa igen med mina djur om hon fanns där. Det kan tyckas hårt. Men så är det.
Bodil var alltid trevlig mot mig, och jag har pratat med henne mycket under åren. Men det har verkligen bara gått utför med djurhållningen. Och oavsett hur snäll hon var emot mig personligen så kan jag inte stå bakom att djur är sjuka och mår dåligt.
Dock känns det fel att ta upp en massa negativt nu när hon inte finns mer. Bara hoppas de hittar hem till alla djuren.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Faxlin
0

Rest in peace Bodil och jag beklagar så sorgen för alla vänner och anhöriga

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars