Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 571 ggr
Honolulu
0

Var är alla idag?

Sitter här framför datan och har tråkigt.. Idag var det verkligen öde här inne på Mif.

Vart har alla tagit vägen?

Vad har ni gjort för kul idag?

Berätta!! Skrattande

Muszimba
0

Jag tvättade sängkläderna och var här inne på Mif på förmiddagen. 11:25 åkte jag iväg för att luncha med en kompis och shoppade lite till mig. Nu ska jag upp på vinden och hämta en 55-liters säck Toa-Lätt för jag ska städa buren till mina gosemöss.

Stephanie
0

Jag pluggar en massa… Rynkar på näsan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

imsuchadiva
0

tror de flesta antingen är i plugget eller på jobbet ;D

jag har slöat här hela dagen, typ :)

Honolulu
0

Ja då vet jag vad ni gjort Glad

#1 Luncha och shoppa låter kul!

#2 Usch din stackare…

Vippelicious
0

Nationella proven i matte b … -.-

Medarbetare på fantasy.ifokus

Honolulu
0

Nu ska iaf jag dra iväg för att hämta min dotter.  Men jag återkommer ikväll Skrattande

Ha det så bra alla!!

axilur
0

Jag sov hos grannen inatt. Vaknade runt 10, och sen dess har jag hjälpt mamma att sortera prylar här som ska flyttas till hennes nya boende (två hus bort bara dock), gjort rent i båda musburarna samtidigt, handlat, varit hos mamma och ätit, och städat en hel del. Det hamnar hö och bottenströ i hela huset när jag ska göra rent åt mössen…

Det känns helt underbart att kunna göra allt detta utan att få jätteont i ryggen. Nu är det snittet som svider, men det går ju över. Glad!

(Fast nu måste jag vila en smula.)

/Anneli

mocchino
0

Jag sitter hemma hos mamma och är barnvakt och gått och dragit på mig nått så barnsligt som öroninflammation.. Det är väl ändå en barnsjukdom!! :P haha! Jag har iaf inte haft det sedan jag var liten och skiten.. :P Nu är jag tydligen stor och skiten! :P haha!

// Nathalie

Mymlan
0

Jag håller på fixa lilla sovrummet då jag ska ta det som sovrum några dagar.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[SarahOhrn]
0

Jag har varit med klassen ute i Gräfsnäs och grillat o umgåtts. Riktigt trevligt och äntligen va de superväder också, kunde inte kommit lägligare! :D

Nu sitter jag här, nyss ätit middag med sambon o han åkte precis till jobbet. Så jag ska plugga, se lite tv och sen sova i tid ikväll! ;) Ska även göra stekta bananer med vaniljglass till pluggandet :D

RADiOACTiV
0

jag har varit i plugget och designat ett nytt mönster, sen kom jag & polaren på att det var våran tur att fixa klassfikat så då blev det till att baka : p nu är jag hemma och har supertråkigt. : <

Grodan
0

Jobbat, gått prom m korven, pussat på siamesemushanarna ur K-kullen, kliat mig i huvuet, plockat en bukett m tulpaner t morsan, kliat mig ännu mer i huvudet… gah, denna dumma balsam-metod…

Första dagen på länge som jag är hyffsat pigg å orkar vara vaken… varit låg o depp å sånt skit… kanske hjälpte det att jag fick lite pengar av F-kassan, så att jag kunde betala hyran… skulle hjälpa om jag fick resten också så jag o alla mina råttbebbs kunde äta massa nyttig o god mat

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Har jobbat, ska fixa middag nu. Sen ska jag plugga lite om företag, då jag ska starta upp ett typ den här veckan eller så. Ska försöka tvinga mig ut i regnat med Vidar och Ego, mest för att jag bara sväller och sväller och måste röra mig för att gå åt rätt håll igen.

Jobbar mer än kroppen egentligen klarar nu, tror jag. Får ont och är trött, och då äter jag visst med onyttigt och motionerar mindre.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Camillhe
0

Fick nyss veta att jag har "allvarlig blodbrist" och att jag måste ta nya prover bla bla bla.

Sjukt jobbigt.

Grodan
0

#14 Rynkar på näsan

Honolulu
0

Åhh va spännande att läsa vad alla har gjort idag Skrattande

#14 Va otäckt! Förvånad

Ceciliaolucifer
0

Jag har legat i sängen hela dagen och tyckt synd om mig själv.

Honolulu
0

#17 Usch det låter inte kul Rynkar på näsan

MP160
0

Skola, hem, äta, ut och köpa brallor, laga mat åt djuren och nu sitter jag här. Ska nog snart typ lägga mig eller nått. Kanske. Får se. Eller så hamnar jag framför teven med råttor i knät, vem vet.

urk, jag har lite tråkigt. :(

Faxlin
0

Jag fyllde år och hade stif möte :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pimu
0

jobbar

Raja
0

Jag hade storstädning hos alla djuren… eller nästan. Ryggen sa stopp innan jag hunnit med råttvoljären så den får tas imorgon. Nu sitter jag på jobbet och längtar tills mitt pass ska ta slut så jag kan åka hem och göra nåt roligare… typ… rensa kattlådorna :P

Bim
0

Vad roligt alla verkar ha! Fullt upp… Jag bara sitter och nördar framför datorn, men mamma tvingade ut mig på konsum och köpa massor av grejer. Bar världens fullaste och tungsta påse hem sen… Jobbigt!

Grodan
0

#20 haha… finns de fortfarande?