Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 571 ggr
Honolulu
0

Var är alla idag?

Sitter här framför datan och har tråkigt.. Idag var det verkligen öde här inne på Mif.

Vart har alla tagit vägen?

Vad har ni gjort för kul idag?

Berätta!! Skrattande

Muszimba
0

Jag tvättade sängkläderna och var här inne på Mif på förmiddagen. 11:25 åkte jag iväg för att luncha med en kompis och shoppade lite till mig. Nu ska jag upp på vinden och hämta en 55-liters säck Toa-Lätt för jag ska städa buren till mina gosemöss.

Stephanie
0

Jag pluggar en massa… Rynkar på näsan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

imsuchadiva
0

tror de flesta antingen är i plugget eller på jobbet ;D

jag har slöat här hela dagen, typ :)

Honolulu
0

Ja då vet jag vad ni gjort Glad

#1 Luncha och shoppa låter kul!

#2 Usch din stackare…

Vippelicious
0

Nationella proven i matte b … -.-

Medarbetare på fantasy.ifokus

Honolulu
0

Nu ska iaf jag dra iväg för att hämta min dotter.  Men jag återkommer ikväll Skrattande

Ha det så bra alla!!

axilur
0

Jag sov hos grannen inatt. Vaknade runt 10, och sen dess har jag hjälpt mamma att sortera prylar här som ska flyttas till hennes nya boende (två hus bort bara dock), gjort rent i båda musburarna samtidigt, handlat, varit hos mamma och ätit, och städat en hel del. Det hamnar hö och bottenströ i hela huset när jag ska göra rent åt mössen…

Det känns helt underbart att kunna göra allt detta utan att få jätteont i ryggen. Nu är det snittet som svider, men det går ju över. Glad!

(Fast nu måste jag vila en smula.)

/Anneli

mocchino
0

Jag sitter hemma hos mamma och är barnvakt och gått och dragit på mig nått så barnsligt som öroninflammation.. Det är väl ändå en barnsjukdom!! :P haha! Jag har iaf inte haft det sedan jag var liten och skiten.. :P Nu är jag tydligen stor och skiten! :P haha!

// Nathalie

Mymlan
0

Jag håller på fixa lilla sovrummet då jag ska ta det som sovrum några dagar.