Julklappsönskelista
Har ni någon?
Jag har inte en julklappsönskelista, men faktiskt en önskelista över saker jag vill ha/behöver i mitt hem (mixer, bäddmadrass etc)

Jag skulle gärna vilja ha en miljon eller två utav tomten, men jag tror inte att jag kommer att få det. 

Min lista finns i huvet.
Förutom den där miljonen vill jag verkligen ha en ny kamera och en extern hårddisk.
Och så en våg att väga möss på. Och en pappersstrimlare så mössen kan få alla våra papper.
Jag vill ha kläder, smycken, accessoarer, pengar och dvd-filmer

Jag önskar mig nya handdukar och badrumsmatta, färgpatron till skrivaren, strumpor och så önskar jag mig Avelshandboken av Eva Johansson!

Jag önskar mig bara lite lugn o ro i livet… inte massa saker som händer som är jobbiga …
lite tur kanske man kan säga…. flera år av icke tur gör att det är det man hela tiden önskar…
Men hoppas att det ska vända nu *Ler*

Jag är konstig.. Jag önskar mig inte något speciellt men jag vill gärna ha nått speciellt.. Vet bara inte vad..
Men jag lär väll inte få några klappar i år för att jag har inte varit snäll.. *mouhahhahaha* 
// Nathalie
du kan få en klapp av mig…

trots att jag inte varit snäll.. det e ju snällt.. försöker du samla snällhetspoäng innan tomten kommer.. ;P *ler*
// Nathalie
du ska få en hård klapp… hehe

vadå vadå?? *nyfiken i en hink*
// Nathalie
smisk på rumpan så klart!!! 

d var väll det jag trodde.. Men jag tackar och tar emot.. *haha*
Bättre det än inget.. ;P
// Nathalie

Till jus önskar jag mig fred på jorden och fler hela musburar. Det är vad jag kan komma på nu såhär 1 månad innan jul.
En stereo som kan spela mp3-skivor och en färgskrivare. En digitalkamera, en extern hårddisk till min älskling och en grön iPod nano vore inte heller fel. De sistnämnda har jag inte kunnat med att önska mig.. fast jag borde.
Om jag får drömma så vill jag ha en Cartier som matchar min teknologring.
//frida

Jag trodde bara det var Fröken Sverige som önskade sig fred på jorden 
ja, och det är just därför Muszimba önskar sig det… hehe