Yoco Air
Doftfri luktborttagare. Är det någon här som har testat detta?
Fick tips av Anticimex snubben som var här o sprayade i djurrummet idag mot kvarnmott. De ska enligt dem vara toppen, de ska finnas i spray och i dynor.
Han sa sprayen har han sett i sportbutiker, kuddarna har anticimex, han hade inga med sig idag.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Läste på luktfritt.nu och det låter ju toppen om det verkligen funkar som dom säger :) Innehåller inga cancerogena ämnen heller. Finns som pulver, spray och dynor. Pulvret ska tydligen finnas på bl a Clas Ohlson och Mekonomen. Ska definitivt testa :)

jag läste en ganska utförlig recension på yoco air, jag tror det var på råttor.se
vad är produkten för ngt?
undrar också…
funkar inte ättika i vatten längre?

#4 Ättika luktar ju bläää ;P
#5 nä, det luktar typ INGENTING!!! i en skål med vatten
vet dock inte hur många delar ättika o hur många delar vatten det ska vara…

#6 Min ättika luktar iaf blärk
Men det tar ju bort mindre behagliga lukter som skvätt från katter och annat som luktar än värre… Bakpulver funkar också. Men det går åt en del bara i kylskåpet så blir nog dyrt om man ska dölja lukten från djuren 
Ja, ättika luktar blärk! Men det luktar ingenting när man är klar! 

Mvh Stephanie 

Sparyen finns att köpa på Clas Ohloson
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Puder,Dyna och Spray finns på Clas Olsson.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
#8 hur menar du klar?
Vad är det för ättika blandning? och ska man ha blandningen i en skål i rummet t.ex eller hur får man bort lukten med det? *aldrig hört talas om det, så jag är nyfiken* ;)