15/5 -09
Vad har ni gjort idag?
Jag har vart på liten tripp till Nortan *Norrtälje*, sedan kom en mus köpare och hämtade sina.
Nu har man gjort en smärre översvämning i badrummet då man skrubbat en råttbur.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Idag har jag inte gjort speciellt mkt.. :) Vakna, busat med sonen, sen åkte sonen och sedan dess har jag varit ensam hemma.. :)
Har smaskat lite taco och nu sitter jag och kollar på "Berg flyttar in".. :)
Sen ska jag nog gå och lägga mig, ska jobba imorgon! :)
// Nathalie
Kom nu från jobbet .. ska sitta här en stund .. sen sova ..

Jag har åkt med pensionärsrundan/antikrundan 3 gånger idag då jag har varitm och handlat på 2 olika ställen idag, både Gubbängen och Farsta Centrum. Igår så fick jag en spruta i hälsenan flör att ta bort den inflammation jag har i hälsenan. var på väg att sparka bakut pga smärtan. Sedan 17:45 har jag suttit framför TV:n och käkat god mat, pratat med både lillasyster och pappa i telefon.
Har varit i skolan idag, ätit lite tacos med sambon innan han åkte o jobbade vid 17 o sen har jag spenderat kvällen med chips o dipp framför Talang o Berg flyttar in för mig själv. Och mössen då såklart. Som sprätter ut mat i halva lägenheten och har haft ett litet catfight sinsemellan… :p
Nu ska jag nog sova snart! Min sambo dyker väl upp runt 4 inatt (morgon?) så ska väl lägga mig så jag får några sammanhängande timmars sömn ;)
Några timmars sammanhängande sömn heter det kanske ;p