Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 461 ggr
Stephanie
0

18/5 -09

Godmorgon alla! Vad gör ni den här dagen då? Glad Har ni pysslat med mössen något?

Själv tänkte jag plocka städa mössens akvarium och kanske gå ut och plocka lite växter åt dom. Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Muszimba
0

Jag har haft en mysstund med mina små busar till tjejer nu på morgonen. Ska byta bur idag ti8llbax till deras ordinarie(50*80*50 cm) från en duna som de har haft några dagar nu. allt för omväxlings skull.

imsuchadiva
0

tog sovmorron idag. och för tillfället sitter jag här och gör saker jag inte borde >.<
men ska försöka ta mig till duschen nu, sen äta frukost, o sen ut med hundarna i regnet.
seen, blir det skola. är det tänkt. Men kommer inte hinna i tid till den lektionen som jag måste gå till så, aah. Det känns jobbigt det här ^^

kent
0

jag sitter på jobbet och fundrar vilka möss jag ska ta med mig till valbo 6 juni. anners har jag städat 8 st mössburar nu i helgen kollat på en massa musungar m m.

Muszimba
0

Kent, har mailat dig på jobbmailen. /Anna.

MP160
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sitter här, borde gå till skolan men har verkligen ingen lust. runt 11 åkte en liten kattunge (liten i storleken men 1 år gammal, typ en bebis iaf) vi tog hem igår hem igen, hon fick diarré och bajsade överallt inatt och sen kröp hon upp i ryggstödet innuti soffan, så vi fick vända på soffan för att få ut henne. Gaaah. Stackars lilla missen mådde inte bra alls.. Hon mös när man höll henne men när man släppte ner henne ålade hon sig bara till närmsta gömställe och kunde sitta där i timmar. Varken åt eller drack heller, så det kanske var lika bra att hon fick åka hem igen.

och det ligger en hög med bajs kvar i vardagsrummet såg jag nu, blö..Rynkar på näsan

Honolulu
0

Jag har varit hos tandläkaren med dottern. Sen gick jag och tog en fika i "vår" hyresgästlokal. Passade på att lägga lite pussel när jag var där. Det finns alltid olika pussel där, typ 2000 bitar så man får förhoppningsvis nån bit på rätt plats :)

#5 Stackars liten :(

Vattnadal
0

Jag jobbade några timmar på morgonen, sen hem, frulla hundar, äta lunch, kolla till djuren och läsa lite. Nu har jag precis haft en genomgång av mössen, alla har fått hälsokoll, mat, hjulen smörjda och en dos ivomec. Ska diska alla vattenflaskor senare, ville ha paus nu.

Tror jag ska leta reda på min koppartest och kolla vattnet i lite olika kranar. Mitt hår byter färg och snart ska det startas upp ett 180 L sdaltvattensakvarium. Kopparhalterna måste fixas snarast! Med lite tur räcker det att byta alla kopparrör, har vi otur är det brunnen…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Mymlan
0

Här har det ej hänt mycket alls..

Väntar på musköpare och en som ska ev köpa marsvin & kanin bur.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Theriss]
0

Har jobbat hela dagen, gick ut med hunden när jag kom hem och borstade henne lite och sen orkade jag inte göra mycket mer än att sätta mig här…