Mus iFokus

Mus

Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 384 ggr
svartlila
0

vilken sort musras?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

vad är de jag fått för krabat?

han är en jätte emot min förra mus :( han skrämmer mig skiten ur mig.

svartlila
0

skratt menar  INTE " han är en jätte emot min förra mus " menade han är JÄTTE STOR emot min förra mus jag hade  ,Tella på bilden..

Mymlan
0

Natal ser det ut som.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Fairytail
0

Det ser ut som en natalpälsråtta. Så det är alltså ingen mus du har köpt. Kanske inte är så konstigt om den är större….Räcka ut tungan

Går den ihop med din vanliga mus?

svartlila
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tack för svaret  allt är klarare nu…

jag sket på mig av rädsla..pga den där krabaten..han är en riktigt atlet..han lät mig inte sova..

just nu bor han på mitt jobb pga min rädsla över råttor…jag vill ha små söta möss man kan pussa på i handen inte en atlet som skräms..:( patetisk man är..Skrikandes

skickar över en bild på min lilla sötmus  som blev avlivad efter sjukdom den 13/11  hon är så saknad..Tella

Grodan
0

hm… men… är du rädd för din mus? bits den? eller gör den något som skrämmer dig? hur mår den? är den inte ensam? den kanske behöver en kompis? eller någon som klappar på den? eller bägge dera?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

svartlila
0

jag tror den behöver kärlek från nån som inte är lika rädd som jag..

han bor själv lilla Nathan..den lille stackaren  !!

Nån som vill ha en Natalråtta?????

Bellona
0

natalpälsråttor blir vad jag hört aldrig särskilt tama och bör väl leva i grupp..

svartlila
0

ja han var ju tänkt som ormmat först…sen räddades han ur terrariumet..så  han får leva själv tills nån förbarmar sig över han..:/