Natt-tråd 22/5 -09
Jag kan inte sova
Någon mer vaken?

Mvh Stephanie 

ja lite
Lite… Men du får inte sova, för du håller mig sällskap på msn..! 

Mvh Stephanie 

Ni är nog söta… jag somnade redan vid 23 igår..hade behövt sova tidigare men hade en så bra bok att det sket sig…
Jag som satt uppe till 2 igår men gav upp för ingen va online ;p
Nu känns de som jag kommer slockna lite tidigare ikväll.. Haha!
Ja, jag hoppas att jag kommer somna lite snabbare idag 

Mvh Stephanie 

och efter att jag pratat med dig till halv fem kunde jag inte somna
NU är det nog dags för mig o nana :p Lite trött nu känner jag! Eller ganska mycket.. Men sen kommer ju sambon hem runt 3-4 inatt och då vaknar man igen o är rätt pigg, så får inte somna för tidigt! ;D
Och mössen är ju i full gång som vanligt.. ;p
Ska sitta en liten stund och försöka få något gjort till historie-uppdraget… Sen ska jag sova!
Ska upp på loppis imorgon. Klockan ställd på 10 - och jag kommer till och med att sova då! Vanligtvis vaknar jag vid 8-9, men nu när jag börjat sova i mitt rum igen så sover jag till halv elva-elva. Sjukt! 

Mvh Stephanie 

Jag blev väckt natten till idag av maken som kom och la sig 05.30…asbra när man själv går upp 07-00.. i kväll har han sovit mella 20-22.30 så han lär igen vara vaken hela natten…Tanken var att han skulle sova hela natten från 20-framåt men en vän till honom ringde så det sket sig…murr
#9 Jag känner ige ndet där! ;) Då min sambo jobbar natt.. Så kan han komma hem kl 6 sen ska jag upp kl 7 eller så, eller ommer han hem vid 5 och jag ska upp 7, sådär lagom kul att vakna mitt i allt!
Inatt kommer han vid 3-4 men jag får ju iaf sova imorgon ;p Men det är något störande! Hehe :)
Min kalr har "bara" adhd så det är hans problem ;) jag skulle önska han "bara" hade natt jobb..dock har jag levt med en såda med och det är inte heller kul
När man läser hur ni har det, så är jag glad att jag sover så jäkla djupt att jag inte vaknar av nåt alls i princip… 

Mvh Stephanie 

Nu ska jag sova! Natti! 

Mvh Stephanie 

Här vaknade man av granne drar på musik högt *suck* hade inte somnat ordentligt annars är jag inte så lättväkt. Kommer vara trött på Stora Vår då jag ska dit och kika här idag.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Guess what! Jag somnade
Men jag vaknade nu - duktiga jag 

Mvh Stephanie 

#11 Hehe okej, nä iofs men det är lite segt ändå! ;p
Jag är egentligen inte så lättväckt me ljud o ljus men vi har liksom en 1.5 (ingen dörr till sovrummet) och när han är uppe u 40 min o äter frukost o grejar så vaknar jag oftast. Men inte inatt! :p Vakna bara till när han kom o la sig, han är ju inte såå smidig heller…. Suck! Typ slänger sig i sängen :p