Godmorgon - torsdag 23 november
Ja tänk vad tiden springer iväg… snart är även november slut.
Vad händer idag då?
Jag ska snart sätta mig i bilen o åka till min farmor - vi ska handla, jag hoppas att hon vill åka med. Då blir det 2 turer, en till butiken nära och handla lite mest bara så att hon kommer ut. Sen en tripp till Maxi för att handla upp lite i skåpen.
Sen hem och följa med dottern på fotbollsträning. Tror jag ska ta o stanna kvar och titta lite på dom idag. Lite kul att göra det då och då *ler*
Oavsett vad ni alla ska göra - ha en underbar dag
Kram

Jag ska till skolan strax och ha engelskaprov.
Sen efter skolan ska jag hem till en kompis. Och leka med hennes marsvin 
Kanske ska tvätta sedan när jag kommer hem…
Det var nog min dag det. 

Och jag ska jobba… Bada ödlor och städa åt fåglarna!
Ikväll har jag bjudit med eleverna på hundpromenad hoppas vi blir mååånga hussar, mattar och vovvar som intar Ljusdal kl 18!
Bara en månad till Julafton!
Jag har varit i skolan och jag har pluggat … har spanskaprov imorrn:/
Och jag har dansat
Jag älskar streetdance nu och jag ska nog börja på det i januari:)
Jag håller me MalinE en månad kvar.. till julafton 
Jag har börjat köpa julklappar nu..och lite julpynt;)
Ursäkta det är liksom kväll när jag skriver det här;) Fast ändå..

Jag har varit och mött Amaira för att få hem Svemusfoldrarna till mig. Sedan har jag diskat, rensat all gammal pappersinsamligspapper för att slänga det, handlat mat till helgen och julmust & läsk till jul. Nuligen fick vi upp 4 köksstolar, 1 fåtölj & 1 fotpall på vinden som kommer från min killes nu döda pappas lägenhet på Äldreboendet. Även gett mina muslingar pussar, mat och vatten.

Jag har mest suttit i telfonen hela dagen känns det som.. Telefonterror hela morgonen, folk som vill veta om bebis kommit än, lillebror som vill låna pengar och skitsnack med pojkvännen.. :)
Sen var jag iväg en sväng till barnmorskan och sedan var jag ute och promenera runt Knivsta lite, in på prylboden och kolla om dom fått in nått roligt, men det hade dom inte.. Gick till Ica och hämtade ut mina 27kr i pantpengar så jag vart RIK.. :D Sen gick jag och köpte en sallad för dom pengarna och då vart jag fattig igen.. Så fort det kan gå.. *thihi*
Sen har jag bara suttit vid datorn, lagt ut lite på tradera och sedan surfat runt.. Är trött idag.. Och bebis vill INTE komma ut.. :P
// Nathalie

#5 visst är nästan det det värsta - alla som ringer o när man svarar så kommer "Är du hemma" *ler* jo ja annars hade man ju inte svarat…
När jag fick min yngsta trollunge … så gick jag över tiden o ju felr dagar desto fler samtal… är du hemma…
Sen fick vi ka in snabbt en tidig tidig morgon… allt gick för fort… jag hann inte ens få av kläderna innan jag vart inkörd till förlossningsrummet o hej o hå sen var allt klart… vi stannade bara dom 4 timmar man måste så vid 12-13 var vi hemma igen… så började det ringa på eftermiddagen så kom samma sak igen … är du hemma… o snacka om att dom var snopna när man sa att ja och det är klart … det vart en tjej *ler*

#6 *hehe* Ja det är fult att ringa och sen bli förvånad och säga "Va? Är du hemma?" Varför ringer folk om dom inte vill att man ska vara hemma.. *haha* Fast nu är det ju förståligt eftersom ALLA väntar på att nått ska hända.. ALLA är lika nyfikna, så då vill dom verkligen inte att man ska vara hemma när dom ringer.. *thihi*
Ja men det var ju lite roligt.. :) Önskar bara att det kunde gå så fort för mig.. *håller tummarna* Men eftersom det är min första så är det väll inte så stor chans.. *thihi*
// Nathalie