Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1121 ggr
Nikka
0

En kille bortskänkes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu orkar jag inte pruta på priset längre, utan nu skänker jag bort Zipper till någon seriös person som vill ha en nyfiken och söt liten kille.
Jag vill inte att han ska behöva bo i en fjuttig liten dunabur resten av livet. Jag är liksom tvungen att ha mina möss i mitt lilla rum, och det står just nu 7 burar här, vissa staplade på varandra, vissa i små burar. Det funkar inte…

Zipper är en väldigt go mus, men som sin pappa väldigt nyfiken och vill gärna gå på upptäcksfärd. Jag vill att han kommer till någon som helst inte har så många möss redan, då jag vill att han ska få komma ut och leka/gosa så ofta man har tid. Han vill gärna bo stort då han kräver utrymme. Om man vill kan man även få med hans dunabur, gratis, så man kan bygga ut buren eller liknande.

Han finns i Upplands Väsby/Sthlm och kan hämtas/lämnas istort sätt när som helst.
Endast seriösa personer!

Om du är intresserad så skicka ett mejl och berätta om dig och dina muserfarenheter!

[Tearix]
0

är det rymmarn? ;p

Faxlin
0

Ohh, tänk om jag vetat om att han fanns till salu i helgen som var. Då var jag i Stockholm. Han var hysteriskt söt. Hade garanterat kunnat skaffa mig en bur till så han fått bott i den. *suckar djupt* Jag bara älskar hans fläckar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Grodan
0

hur ser hans stamtavla ut? (försökte söka lite på någon kulltråd, men hittade inget)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Crappy
0

oj vad näpen

Nikka
0

#1 Nej, det är inte rymmaren Flört Fasst är också en mus som inte riktigt vill stanna i buren, utan vill gärna komma ut så ofta det bara går. Fasst det kan ju även bero på att han bor ganska litet för tillfället :/

#2 Han har funnits till salu ett bra tag nu faktiskt :) Synd att du inte tittade in tidigare. Transport går säkert och fixa annars :)

#3 Ända stamtavla han har är väl att mamman är Pärlan och pappan är Pysen (finns nån tråd om de ngnstans). Pärlan är hur go och lugn som helst, och Pysen är motsatsen, dvs. wild and crazy, vill alltid hitta på bus. Pärlan är svartvit, och Pysen är Choklad Tan.. det är det som finns. Pysen är även uppfödd hos SandraL så vill ni veta mer om hans stamtavla får ni fråga henne :)

Jag hoppas verkligen att han ska få flytta snart, vill inte att han ska bo i pytteburen i alla evighet :/ Hade gärna behållt honom själv, men då skulle det innebära kastrering så han fick gå med tjejerna i deras 120 långa akvarium, men det blir för dyrt tyvärr.

Anett Lindbom
0

Han ser riktigt läcker ut den lilla pojken, men jag skall inte ha några nya pojkar, inte just nu i alla fall..

Nikka
0

#6 :(

[Thiah]
0

Han ser precis ut som min hona jag har här hemma… :) Skulle ha plats för fler möss men kommer inte till sverige på länge tyvärr…

Hoppas du får någon plats åt honom

Nikka
0

putt

freddan94
0

hoppas han får ett bra hem. lycka till

[Frida1761]
0

ååh jag är jätte intresserad.. men han är väll  redan såld…?

[Frida1761]
0

Jösses vad söt han är.. jag är jätte intresserad!   Är han fortfarande till salu?   ( kan hämta honom vilken dag som helst ) !!

Sushi2
0

är han fortfarande till salu..?

[SarahOhrn]
0

Åh vilken fin mus!! Honom skulle jag gärna vilja ha..

[Frida1761]
0

Tyvärr är han redan såld till mig. ^_^  Jag har denna goa kille hemma hos mej nu! hihi

Stephanie
0

#15 Tyvärr? Tungan ute Det är väl bara bra Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Frida1761]
0

Jo, men tyvärr för dom. :D Jippi för mig! :D :D

Vippelicious
0

Hur många liter ska han ha minimum? :)

Medarbetare på fantasy.ifokus

[SarahOhrn]