3 hanar
Har nu 3 stycken hanar som kommer i från två olika kullar. Det är två stycken som är chocolate bandad astrex och sen en svart fox hane. Mamma är chocolate broken och pappa chocolate bandad. Mormor chocolate tan texel. Sen är det en hane som jag antar är silver fox. Hans pappa är dove tan (pappans pappa kommer i från Lena Tysk) och mamman är siamese. Han kom ut alldeles ensam. Eftersom jag var med och såg själv när honan födde är jag säker på att det inte var några syskon. Och han var inte speciellt stor heller denna lilla krabat. Otroligt söt liten kille. Jag trodde han skulle bli svart först eftersom huden var så mörk i början men den blev ljusar och ljusar och han har nyss öppnat ögonen och de är svarta. Han har en alldeles kritvit liten mage. Underbar silver/lila aktig nyans i pälsen.
Dessa är till salu. Så anmäl gärna intresse. Alla vet säket att jag har lite krångel med kameran men ska komma bilder så snart som möjligt.

Hej finns det bild på dom här pojkarna? Och finns någon av dom kvar?
Som sagt har min kamera krånglat så jag har inte kunnat ta några foton men det kommer. Svart/fox och chocolate bandad hanarna finns kvar 

När det gäller mushane så visst kan man ha dom själva? Jag skulle vilja se foto på den svarta, tycker svart är fint. Hur stor bur ska man ha till en ensam hane?

Man har oftast mushanar själva i en bur. Pga av att äldre hanar kan om man har otrur börja slåss. Man kan skaffa sig 2 kullbröder o ha dom tillsammans från start. Men vara beredd på att det kanske inte fungerar hela livet att ha dom tillsammans.
Om man köper en typ duna bur så räcker den gott o väl och det finns plats för massor av leksaker.