Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 170 ggr
[mjuue]
0

Godmorgon! Söndag 26/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allesammans Skrattande

Vad ska ni hitta på idag?

Jag ska till min syster (fast jag fortfarande är lite sjuk) och där ska vi äta gott, fira deras pappas födelsedag och ha kul:)

Jag börjar få riktiga julkänslor nu:) Det är mindre än en månad kvar nu! Och jag ska börja sätta ut adventsljusstakar och stjärnor nästa helg och då ska jag också baka pepparkakor och muspepparkakor Flört

mandymoo
0

Idag ska jag inte göra så mycket. Vara hemma - vi fick nog at bilåkande och affärer igår *Ler*

Sen ska jag laga lite mat att frysa - kanske det kan blir lite lussbullar också… man vet aldrig vad som faller på… det blir ialla fall en sån dag där jag gör det som faller mig på….

Jo jag ska kolla över fotona vi tagit på alla mössen o se vilka som går att använda *ler*

Borde ta mig ut i tvättstugan också… men nej tar det imorgon - såg att den var ledig tidigt *Ler*

mocchino
0

Idag har varit en riktig segisdag.. Gick väll upp ur sängen för nån timme sedan och gick och satte mig vid datorn..

Ska snart gå å handla lite mjölk och kanske nått gott och äta..
Sen får vi se om jag orkar att ställa mig och baka.. Är såååå sugen på nått gott nybakat, gärna choklad.. Men frågan e om jag orkar..
Fast jag får väll börja och blanda ingredienserna för att då kan jag ju inte backa ur sen.. *thihi*

Annars blir det nog bara en slöis dag med massa data tid tror jag.. :P

// Nathalie