Godmorgon måndag 27 november
Ja så var det vardag igen. Upp tidigt för att skicka iväg dottern till skolan o idag ska jag även själv iväg nu tidigt….
Har jäkligt ont i ryggen o hade helst legat kvar i sängen - o tagit en tablett …. men nu blir det varken eller… iväg o ska man köra bil = ingen värktablett… får ta det sen ikväll *ler*
Hoppas ni alla får en bra dag vad ni än hittar på

Jag sov 11 timmar inatt. Nu har hundarna fått frulle, och mitt thevatten kokar upp, så jag får äta själv. Hinner lagom ta hand om djuren och plocka undan lite efter det, sen ska jag iväg. Fast inte på äventyr, utan bara på en 2 km promenad genom skogen till havet. Där ska jag grilla korv till lunch med mamma och syskonbarn. Sedan ska jag få skjuts till banken för att starta igång mitt nya kort, som inte funkar annars. Vill ju kunna ta ut lönen…
Em ska jag städa lite burar, råttorna först, och så måste jag pilla lite på mina nya bebbar, och baka bröd ikväll. Har fått en gammal hushållsasistent av svärmormor, och den ser onekligen lite läskig och krånglig ut, så Krister får hjälpa mig att fatta hur den funkar första gången…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag är fortfarande sjuk.. hemma från skolan. Mornarna är värst.. mår jättedåligtg då.
Ska ta det lugnt, försöka äta god lunch och kolla på tv. Kanske på nån bra film..
Vill bli frisk nån gång! :'(