1/6 -09
Vad händer hos er?
Här har man betalat räkningar så nu är man urfattig :-(
Igår fick mina 3 rått tjejer flytta in i stora buren men avstängt rum för katterna då dessa små är jag rädd kan knata ur buren. Satte även upp en vaxduk på väggen som även går under buren, så kissar de då de klättrar så kommer inget på golv o vägg o enkelt och torka av.
Snart dax börja rengöra musburar samt göra iordning blötfoder till råttorna och mössen..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Hos mig händer inte mycket… Är förkyld!
Skittrist! Försöker få lite plugg gjort i alla fall…

Mvh Stephanie 

Inte här heller. Brände mig i solen igår, så jag försöker undvika direkt solsken när jag går ut med hunden.
Lackade nyss också. Satt på en bänk vid en gångväg och åt en kexchoklad medans hunden låg alldeles vid mina fötter och vilade, så kom det en tant förbi och gick max 5 cm med handväskan från hundens nos, trots att gångvägen är flera meter bred. Leia blev nyfiken och sträckte på halsen mot väskan varpå tanten gnäller "håll i hunden!". Inte ett dugg rädd var hon, bara provocerande och sur liksom. Det var så jävla tydligt att det var hennes plan också! Okej att jag är rätt liten och att hunden är en stor Ridgeback, men vad tusan, jag har kontroll, och hunden är väldigt bra uppfostrad.
Har sån ågren över att jag inte sa "ATTACK!" när hon gått en bit, bara för att jävlas med henne.
Man ska inte dra alla över en kam. 
/Anneli
Nu har alla rådisar fått barngröt med jordgubbar på. Gjorde den extra fet med smör och grädde i.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#3 Åh, det låter gott. Blev sugen själv, haha. 
/Anneli
här händer det inte så mycket mer än att försöka få in nya kompisar till våra gerbiler
1 av 5 har godtagit den nya (min lilla kaxiga hane som kan allt själv vill allt själv)