Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 442 ggr
amaira
0

Till Torsten! Harmoni undrar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, Harmoni undrar hur hon ska hitta, det är ju fredagkväll och allt. Hon har hört att det ska vara riktigt kul hemma hos Torsten…

Nähä, ölkartongen var tom, hon kom nog försent…

Se hur hon oroligt kramar sina små händer.

-mmk-
0

gud va söt KyssSkrattande

Digitalis
0

Jag vill verkligen visa henne rätt väg!!

Så söt liten flicka. Underbar färg!

//frida

mandymoo
0

Oj Harmoni - jag ska genast gå och hämta Torsten o låta honom ta hand om den här saken *ler*

Han kommer att bli så till sig.. en sån snygging *blink*

Torsten
0

WOWKyss ramlar nästan av stolen, en sån sötnos. Japp där hade vi festen sist, och den var väldigt kul (vilket du säkert kan räkan ut med tanke på att det är tomt…). Och om du lovar att inte skvallra för "Mamma" så kan jag tala om att imorgon så har jag ordnat mera av den varan - så då är det fest här…

Idag är det idol o då så blir dom så sura om man har för hög musik på *ler*: Sen ska jag få storstädat (viktigt före så att man gör bra intryck på nya flickor….)  och får även lite nya möbler imorgon - jo då jag har tjuvkikat ner i "mormors" kassar efter att hon varit o handlat idag… där fanns det en del grejor… hon hamnade tydligen på Djurmagasinet *blink*

Ja hur hittar du hit då… ta motorvägen mot Örebro… bara rakt fram tills du hamnar i Enköping… ring så möter jag upp dig - vill ju inte riskare att du hamnar på någon annan fest Flört.

/Torsten

Torsten
0

Ja glömde - vart så till mig när jag såg Harmoni Kyss. Men finns det fler flickor som vill komma så .. bara hör av er… gärna med foto *ler*

amaira
0

Gapskrattar  smilie  smilie

Ordnar upp anletsdragen (vill inte såra Harmoni genom att skratta ut hennes drömmars vän) och förmedlar svaret vidare till henne. Oh så glad hon kommer att bli. Kyss

PS. Färgen heter sable. En röd-baserad A(y) färg, vilket även medför bl.a. fet-anlag. Just choklad-sable satin är nog min älsklingsfärg. DS

Charmaine
0

Så söt Harmoni var, och även Torsten Glad

Och en härlig tråd.Flört

Grodan
0

mmm… sött par… harmoni får väl starta en blogg hon med… Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️