Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 684 ggr
Veronica
0

Nya småpälsar =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste ju slänga ut lite bilder på de nya musarna som flyttade hit i lördags =)

Det vart 3 nytillskott, skulle egentlingen bara ha en ny hane, men men….2 hanar och en hona vart det.

De två hanarna, som jag döpt till Black och Dark, är 2 bröder från Kerstin och Kent efter Blackboy? (tror jag han heter) och VD´s Vaniljhjärta. Båda är blacktan astrex och enda skillnaden mellan dem är att Black har mera vitt på svansen är Dark. Dom hade levt med sin pappa så jag hoppas verkligen att de kommer att kunna leva ihop, annars får jag lösa det på nått sätt.

Honan är en liten sötsak som heter Kat Deluna, argente (ev tan) texel, också hon från Kerstin och Kent, som jag döpt till Lillan =) Hon är efter Paff (u. VD´s Vaniljhjärta e. VD´s Pralinparafit) och Benuara (u. Milowa e. VD´s Hallonknyte). Vart helt såld på henne när hon började slicka mina fingrar när hon var i min hand =).

Nu följer lite bilder på sötisarna!

Först ut är Black

Amor vincit omnia

Veronica
0

Dark

Amor vincit omnia

Veronica
0

Båda grabbarna tillsammans

Amor vincit omnia

Veronica
0

Ännu ett på dem båda

Amor vincit omnia

Veronica
0

Och sista

Amor vincit omnia

Veronica
0

Lillskitan =) Lillan

Amor vincit omnia

Veronica
0

Hon är lite mobbad av Krull och Tuffs fortfarande, men det går bättre och bättre =)

Amor vincit omnia

Veronica
0

Lillan igen, slickar på mina fingrar =)

Amor vincit omnia

Veronica
0

Och sista på henne

Amor vincit omnia

kent
0

kul att det går bättre med flocken nu. om en vecka är det klart ska du se.     jätte fina foto på dina nya möss.Skrattande

Veronica
0

#9 Det blir bra bara man har lite tålamod =)

Visst var det rätt namn på svartisarnas pappa?

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Men Veronica nu narras du. Krull och Tuffs skulle aldrig vara dumma mot någon. det är snälla Faxlin möss det :-)

Annars de är jätte söta dina ny tillskott, även om ingen slår min Björn :-) ( sorry kunde inte låta bli, helt såld där)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kent
0

#10 jaaaa det kan man säga i hans reg.bevis står man in black men när freddan (kerstin son) fick han blev det blackboy.Cool

Veronica
0

#11 Nejdå….dom är tydligen de som är högst i rang i flocken just nu =) Men snälla mot mig är de iallfall, och de blir nog snällare mot Lillan tillslut också!

#12 Bra, då hade jag inte tappat minnet helt (ännu) iallafall =)

Amor vincit omnia

[SarahOhrn]
0

Jag har märkt att mina hane (som också är från Kent i Lördags) slickade mig på fingrarna igår! Helt underbara möss ju :D

Veronica
0

#14 Visst är det mysigt =)

Amor vincit omnia

[SarahOhrn]
0

Jättemysigt! :D

KerstinL
0

Vi har riktiga mysmöss här.. Flört Är riktigt nöjd med hur dom sista kullarna blivit, helt underbart temperament!!

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

[SarahOhrn]
0

Ja, fortsätter det så kommer jag definitivt köpa fler av er! :D Hihi. Och r det antar jag att det lär göra ;) Ni står ju bland dom första på listan när det ska införskaffas fler :D