Blå musisar *Nu med bilder*
Någon som har bilder på blåa musbebisar som är ca 2 veckor gamla som kan visa upp dem?
Mina "Dove" har mörknat så nu är jag tveksam till färgen Dove.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#1 Liknar hmm, mina skulle ej sitta så där snällt, mina i den åldern sjuder av popcorn. Se om jag lyckas få ngra bilder på dem.

#3 Den nr 2 från höger som anv en mus som huvudkudde. Liknar mina i färgen. Blåa ska väl ej ha röda/rubin färgade ögon? så ska kolla det med.. Har 2 vita jag ej vet om de är rödögda eller svartögda.. Kanske svårt att se då de ganska nyligen öppnat ögonen.

Har dom röda ögon så är dom dove om dom är så mörka. Vad jag förstått så kan dove variera väldigt mycket i nyans.
Sen om dom blir som tjejen som sitter snett framför dom 2 blåa så är dom silver. (O vad snyggt det är med silver satin - har jag märkt… )
Jag måste kika mer men svårt då de poppar nå hemskt just nu och allt är både farligt och intressant. Var en som sa de vita är ej vita men ju mer jag kikar på dem så är de vita i mina ögon.
sen har vi ju den blå tråden också… Blå sötnosar som den heter
http://mus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=98a99f85-f4ea-409d-b8f4-c4f93cd4967c

Ja poppiga barn är ju inte så kul…. första kullen bara väntade jag o väntade på att dom skulle börja - men inte då *ler*.
Har haft några bebisar i andra kullen som under 2 dagar inte ville sitta i handen direkt när dom fick sina ögon… *ler* Men annars så har vi haft bebbar som snällt ligger kvar i handen - att dom inte bli fotograferade beror på att jag inte får bra bilder - bara suddiga *ler* utan få ta hjälp av dottern som just nu har hon 100 saker som hon ska göra …
Fotbollsträning, öva till julkonserter i skolan, prov… inte mycket tid kvar.
Ska se om jag kan få ngra bilder på dem nu snart men kvar i akvariet men väntar på R ska sluta ha syjunta i telefon.

Dom vita kan jag inte säga något om …. men om dom blåa har svarta ögon är dom blå o har dom röda är dom dove - så har jag uppfattat det ialla fall.
Dessa är födda den 14/11 -06. Så kanske för tidigt att sia om färgen än.
Jag tycker helt klart att de ser ut som blå precis som pappan.