Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1002 ggr
candylover
0

möss till salu

hej jag har fyra sy vitta tam möss som är jätte snälla.

dom är ca 6 mån gammla en av dom är jätte tam ja brukar ha med mig den över allt i lägenheten när ja diskar tex sitter han på min axel..

jag vill bara ha 300 kr för allt

ja skickar med 1 bur

2 jätte fina hjul

matskålar

vatten flaska

2 hus

ca 2 kg mat

hör av er så fort som möjligt för min pojkvänn har blivigt alergisk mot dom.

mvh jessica

Mymlan
0

Var finns de? bilder? kön?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

candylover
0

hej.. mössen fins i lidköping.. bilder fins men jag sitter på mitt jobb just nu men ja kan ladda upp det när ja kommer hem..

det är 4 hannar men dom är syskon så dom går jätte bra i hop har aldrig bråkat.

Mymlan
0

#2 Men är ändå ingen garanti att de samsas livet ut men de kan mkt väl göra det. Man fåpr vara beredd på ändå en dag ha 4 burar.

candylover
0

ja fast ja har alltid haft hanar i hop å ja har aldrig haft bekymmer med det..

hade möss för några år sen 3 st dom var hanar i hop dom bode i hop i 2 år..

Elma_vip
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Det är jag som äger mössen, (Jessica hade dom på prov och la ut en annons åt mig)

Det är som sagt 4 st hanar, går än så länge bra ihop. De finns i Lidköping och jag kan tänka mig att köra dom en bit om de får det bra, och då står ju köparen för bensinkostnaden, annars brukar transport alltid gå att lösa på nåt sätt. Här kommer det några halvdåliga bilder på dom, ni ser ju hur dom ser ut i alla fall =)

Bara att höra av er om ni har fler frågor, mig kan ni nå på min mail

Elma_vip@hotmail.com eller på min mobil 0708435276, ni kan också skriva ett inlägg här så kan jag kontakta er, =)

Elma_vip
0

En till bild på en av dom, =)

Elma_vip
0

En till

zickan
0

fina :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

MP160
0

ser lite kladdigt ut vid ögat på #6 och #7, bra idé att kolla upp det :)

eller så ser jag fel.. Men kolla upp det för säkerhets skull.. :p

[Frida1761]
0

Är det inte glittret i ögat? Förvånad   Jag tycker inte det ser ut som kladd.

MP160
0

#10 mjomen tycker det ser lite sådär halvstängt ut

Honolulu
0

Jag tycker oxå dt ser lite kladdigt ut…

[Frida1761]
0

Haha stackars personen som försöker sälja mössen nu när vi påpekar detta så blir det nog svårsålt.. men det blir mer synd om personen som vill köpa möss för första gången och får hem sjuka möss.. :/     hoppas det inte var nått kladd och inga problem.

[Theriss]
0

Jag vågar knappt säga vad jag tror att det är… Plupparna runt ögonen och som musen till vänster i inlägg 5 ser ut få en (iaf mig) att fundera… Det är nog varken kladd eller glitter utan nåt annat smått och gott Obestämd

Stephanie
0

#14 Vad menar du?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Pimu
0

Lite svårt att utse om de är kladd el. glitter i ögat på #6 och #7 bilderna är lite oskarpa/suddiga .. men .. på bild #5 ser han till vänster ut som att vara lite röd o irriterad i ansiktet o bakom örat

Elma_vip
0

Ni som svarat att det ser ut som kladd, irritation m.m. har fel, :P Ingen av mössen har kladd runt ögonen utan det är bilderna som luras, den till vänster på #5 är inte irriterad heller, har precis kollat igenom dom och det finns inget ovanligt på dom. Kan kanske försöka ta lite bättre bilder på dom, om det finns intresse av det?

Honolulu
0

#17 Va bra att dom ser bra ut. Jag menade inget illa med att jag skrev att ögat såg kladdigt ut utan bara av omtanke. Ser fram emot fler foton :)

Elma_vip
0

#18 och jag tackar för omtanken, var inte menat att låta irriterad. Ska försöka fixa lite bilder, men det är så svårt, de kan ju inte sitta still, :P Är det ingen här inne som är intresserad av dom? =)

Elma_vip
0

Här kommer några fler bilder ppå mössen

Elma_vip
0

Elma_vip
0

Elma_vip
0

Elma_vip
0

Det kanske är lite bättre bilder där man ser hur dom ser ut? =) Jag har troligtvis hittat en tjej här i stan som ska ta dom =)

[Frida1761]
0

Det ser inget fel ut på ögonen. Det var troligtvis bara glitter. =)

Elma_vip
0

#25 Ja precis, =)

*KL*

Tjejen här i stan kunde tyvärr inte ta dem, =( Är det verkligen ingen här inne som kan tänka sig att köpa dom? Kan till och med tänka mig att skänka dom till ett bra hem, känner irritation i mina ögon nu med, =(

Mymlan
0

Du får höra med zoo om de kan ta dem. Kontakta livlinan.. Sätt ut annons på blocket. googla fram annons sidor på nätet och säytt ut på dem du finner.. Sätt ut annons på zoonen.com, djurvärld.com

Elma_vip
0

Okej, Zoo vill jag inte lämna dom till, då risken är väldigt stor att de blir ormmat. Har annonserat på alla sidor jag vet =(  Vad är livlinan för något?

MP160
0

ser bra ut, då misstog jag mig om kletet. :) Riktigt söta muslingar!

Elma_vip
0

#30 Tack =)

Fortfarande inga som är intresserade? Kan tänka mig att ge bort dom bara de kommer till någon bra, givetvis ger jag bort bur & inredning också i så fall =)

Elma_vip
0

Puttar upp tråden lite. =)