Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 580 ggr
gulzebra
0

Bur säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dunabur från Gabber av modellen Criceto Lux, med granitfärgad botten, 57*40*27 cm.
Lite gnagmärken vid flaskhålet, annars i väldigt fint skick.

Tillbehören som hör till (vattenautomat, en sorts rosa plastbon/hyllor odyl) medföljer ej då jag inte har kvar de utan det är bara buren, ev någon tillhörande stege som kanske ligger ute i förrådet - det kan kollas vid intresse.

Buren finns i Borlänge för upphämtning. Kan tas till Stockholm den 26:e juni men först till kvarn gäller så om nån kan ta den före så kör jag hellre på det :)

250 kr vill jag ha för den, nypris 599 kr.
Pm:a eller maila gul_zebra@hotmail.com

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

imsuchadiva
0

Finns buren kvar? :)
Vilken väg åker du till Stockholm den 26 juni?

gulzebra
0

Ingen aning :P Än är den kvar. Finns en intressent, väntar bara på att hon ska ha vägarna förbi vilket förhoppningsvis blir före stockholmsresan iaf :)

Annars åker jag via Säter, Avesta/Krylbo, Hedemora, Sala, Uppsala och Arlanda.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

imsuchadiva
0

Att aldrig någon ska åka via antingen Örebro eller Västerås :O
Men om hon inte kommer, kan du inte skicka ett pm eller något till mig då? så får vi se om jag kan ta mig till Sala..

gulzebra
0

Det kan jag göra :)
Blir iofs en tripp till V-ås för att få hem en råttbebis också, men vet inte när det blir än :P

imsuchadiva
0

Okej (: hur som hellst så vil jag ha buren, men kan inte åka hur långt som hellst :P

gulzebra
0

Ok :) Får se hur det går med hon som hann före bara, jag hojtar till när jag vet :P

imsuchadiva
0
gulzebra
0

Buren är såld :)