Bur säljes!
Dunabur från Gabber av modellen Criceto Lux, med granitfärgad botten, 57*40*27 cm.
Lite gnagmärken vid flaskhålet, annars i väldigt fint skick.
Tillbehören som hör till (vattenautomat, en sorts rosa plastbon/hyllor odyl) medföljer ej då jag inte har kvar de utan det är bara buren, ev någon tillhörande stege som kanske ligger ute i förrådet - det kan kollas vid intresse.
Buren finns i Borlänge för upphämtning. Kan tas till Stockholm den 26:e juni men först till kvarn gäller så om nån kan ta den före så kör jag hellre på det :)
250 kr vill jag ha för den, nypris 599 kr.
Pm:a eller maila gul_zebra@hotmail.com
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Finns buren kvar? :)
Vilken väg åker du till Stockholm den 26 juni?
Ingen aning :P Än är den kvar. Finns en intressent, väntar bara på att hon ska ha vägarna förbi vilket förhoppningsvis blir före stockholmsresan iaf :)
Annars åker jag via Säter, Avesta/Krylbo, Hedemora, Sala, Uppsala och Arlanda.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Att aldrig någon ska åka via antingen Örebro eller Västerås :O
Men om hon inte kommer, kan du inte skicka ett pm eller något till mig då? så får vi se om jag kan ta mig till Sala..
Det kan jag göra :)
Blir iofs en tripp till V-ås för att få hem en råttbebis också, men vet inte när det blir än :P
Okej (: hur som hellst så vil jag ha buren, men kan inte åka hur långt som hellst :P
Ok :) Får se hur det går med hon som hann före bara, jag hojtar till när jag vet :P
Okej, bra :)
Buren är såld :)