Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 500 ggr
[SarahOhrn]
0

Presentkort säljes!

Presentkort värda 200 kr på Bromma zoo-marknad säljes pga att jag inte kommer vara i Stockholm så jag kan köpa något där och deras internetbutik är nere på obestämd tid.. :/ Väldigt trist men, vad gör man! I stället för att dom ska ligga och slräpa här säljer jag dom för 150 kr (inkl. frakt).

PM:a vid intresse!

guest
0

Om du vill Sara, kan du posta presentkorten till mig, och så kan jag handla något du vill ha, ( t ex 100 liter alspån för 199:- ?) som du sedan får i september på utställningen.

Är det andra som har samma problem med avstånd, så står jag till tjänst där också.

Den som önskar, kan maila mig på

amaira@logotypes.se

då det kanske inte är så lätt att få tag i mig via PM här. Jag är mest "gäst" för tillfället Flört.

/Anne-Marie (amaira)

[SarahOhrn]
0

Åh, vad snällt!! :) Ska kolla upp om jag kan komma på utställningen i September då det är dagen efter min födelsedag och jag är uppe hos min familj här norr om Gävle, men ska verkligen försöka komma på vägen ner till Göteborg igen då.. Får göra ett stopp i Stockholm! :)

Men så fort jag bestämt mig ska jag skicka dom :D Det vore perfekt då jag tänkte börja med alspån. :) Ska även använda mitt presentkort på pwss internetbutik till en påse alspån för 230 kr : )

Muszimba
0

Tänk bara på att presentkorten från Bromma Zoo har ett utgångsdatum som är i slutet av juni.

[SarahOhrn]
0

Ja justja! :/
Jag får tänka snabbt då :p

[SarahOhrn]
0

Ingen som är intresserad alltså? Annars får jag ju hjälp av Amaira men skulle behöva köpa något för dom här pengarna innan September.. Om någon ändå ska handla där vore det ju jättebra för mig att få pengar i stället….

Men inom 3 dagar så struntar jag i det och ber Amaira köpa i stället! Hoppas någon nappar dock!! :)

[ElisabethYL]
0

Vad har de för sista datum då?

Är ev intresserad OM jag kan ha de innan jag åker till Stockholm på onsdag kväll el torsdag morgon

Annars så kan man ju skicka de till min kompis i Stockholm, så finns det ju någon dag till Glad

[SarahOhrn]
0

Detr gäller till slutet av juni (inte SÄKER på datum än) men definitivt denna o nästa vecka.

Jag kan ju skicka det så du har det då, om du sätter in pengarp å mitt konto. :)

[ElisabethYL]
0

Ska bara få tag på min kompis, så det inte blir bara fram och tillbaka.., vågar inte lova något riktigt än…

[SarahOhrn]
0

Ok ok! :) Bara jag vet snart så jag kan fixa det själv annars o inte förlorar 200 kr helt.

[ElisabethYL]
0

Håller själv på att försöka få tag på henne - hon är svår att få tag på ibland…

Men, har jag inte hört av mig ikväll så blir det nog inget - men jag hör av mig så fort jag vet

[SarahOhrn]
0

Ok ok ! :)