Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 1068 ggr
glutt96
0

Mina möss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag några bilder på mina 3 möss Skrattande Fast alla bilder är inte så bra då Rynkar på näsan men vi börjar med lilla Izzy Von Skruttan ( Izzy)    skulle vara kul om någon mer la in bilder på sina möss i det här inlägget Skrattande

glutt96
0

min ny inskaffade söta trevliga mus som heter Tussan

glutt96
0

och den sissta som jag har haft längst Tiara bilden är suddig då Rynkar på näsan

Honolulu
0

Vilka sötingar :)

[Frida1761]
0

Gulle pluttar :D

[Thiah]
0

Min ljuvliga ljuvliga Semlan som lite flicka. Hon är nu mycket mera vit och det enda beige hon egentligen har som syns tydligt är det runt hennes nos/panna

[Thiah]
0

Sen så har vi kossan som har liknande teckning  som Tiara över magen.. (banded kanske det heter Flört )

glutt96
0

6# Kossan var lik min Tiara Glad båda dina möss var jätte gulligaFlört

Faxlin
0

Åhh vad söta möss ni har. Både glutt96 och Thiah. Jag är lite extra förtjust i de som är fläckiga eller bandade.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Frida1761]
0

Spån är väll inte bra att ha i buren? :(

glutt96
0

9# Förvånad är inte spån bra? varför? Förvånad

[Frida1761]
0

innehåller dåliga ämnen eller något :( hoppas någon  bättre svarar som kan mer än mig.. men det är inte bra! använd Toa-Lätt istället den andvänder jag!   :) Suuuper bra uppsugningsförmåga och luktar inte lika illa som spånet. tror det finns massor av trådar om varför man inte ska ha spån som botten underlag! Kolla runt så hittar du en!

Tungan ute

Faxlin
0

Jag har spån i buren. Man får hålla koll så att man inte får ett väldigt dammigt spån bara. Men annars är det ingen fara. Och byter man ofta i buren och sådant blir det ingen lukt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

glutt96
0

11# ska be mamma köpa sån Toa-Lätt spån när hon handlar på torsdag Flört och genast byta hur ser Toa-Lätt ut?

axilur
0

Förpackningen ser ut som på bilden, och innehållet är pellets av papper. (Det finns 10 liter också) Glad

/Anneli