vår nya söta mus!
Måste bara få visa upp vår nya tjej!
Hon heter Kiara och kommer faktiskt från en djuraffär, även om jag hade lovat mig själv att aldrig köpa fler möss från djuraffärer…
Jag såg henne första gången för en och en halv månad sen. Jag var i djuraffären och kunde så klart inte låta bli att titta på mössen. Föll direkt för en av flickorna, men dom var tyvärr inte friska vilket jag pratade med personalen om. Dom var väldigt trevliga och sa att dom direkt skulle behandla. Kom tillbaka en vecka senare men då var dom fortfarande sjuka.
Så höll jag på i 4 veckor tills jag en dag kom in och sa att jag ville titta på mössen och får till svar att dom inte har några möss kvar! Men för säkerhets skull gick vi och kollade och kvar fanns bara en liten mus. Och som tur var, var det min lilla favorit! Alldeles ensam och ledsen men frisk. Kunde ju inte låta henne sitta där i djuraffären ensam så jag var tvungen att köpa henne så hon fick god mat och nya kompisar.
Hon är så söt och snäll och verkar glad över att hon fått komma till oss :)

Hon är ju verkligen en liten sockertopp till mustjej. Hon är säkerligen överlycklig över att ha fått flytta hem till dig.
sötnooos :O
Oj, ja hon var ruskigt söt måste jag säga! 

Ja hon är verkligen söt!! Hon är lite osäker men kommer säkert bli en toppentjej när hon börjar lita på oss :)
#4 Det tror jag med, men supersöt verkligen!

Vilken sötnos du hittat där. Vad bra att hon fick ett hem hos dig. Och att hon var frisk nu med.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hon ser frisk och fin ut. Snygg mus.
Nu måste du i alla fall ha ett gäng möss som är sötare än någonting annat på jorden!! Skulle vara rolgit att få se ett foto på dem allesammans. Den röda satinen med vitteckning var "rena döden" - av söthet, alltså. Visst köpte du en sån?
Hon var fin. Påminner om min fläckis här hemma. 
/Anneli

Tack allihopa! Hon är verkligen underbar.
#7 Jo nu har jag 6 superfina flickor här hemma. Saffran, den röda satinen är hur go som helst. Hon vill alltid komma upp och gosa när man närmar sig buren. Samma sak är det med Rosie, dove-tjejen från dig Amaira. Åhh dom är så goa allihop! =)
Ska försöka ta kort på dom nån dag när jag får tid. =)