Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1009 ggr
enbartmalin
0

Sebramöss Säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett äldre par säljes, hona&hane. Inga tillbehör.

Finns i Skåne(Svalöv)

Hälsningar Malin

[Frida1761]
0

SÖTA :D

enbartmalin
0

Jovisst är dom :)

Hälsningar Malin

ivanhoe81
0

aöta som socker, hade du inte bott så långt bort så hade jag gärna köpt dem
(vill inte stressa dem förmycket genom en lång resa)

enbartmalin
0

#3 Nej dom är lätt stressade så jag föredrar köpare i skåne eller någon som kör :)

Hälsningar Malin

ivanhoe81
0

#4 det var ju det jag menade, jag vill inte stressa något djur i onödan (och det vill säga varje gång ett djur blir stressat så är det i onödan)

men de är så söta så att jag har nästan lust att flytta från värmland till skåne, men det som är mest trist i skåne är att ingen pratar värmländska hehehe

hoppas att du får en värdig köpare till dem för det förtjänar de

enbartmalin
0

#5 Ja hittar jag ingen lämplig stannar dom kvar :) Deras välmående är viktigare.

Hälsningar Malin

ivanhoe81
0

#6 det förstår jag, hos mig så är mina djur nästan mer värda än mig (enligt mig själv alltså) de är ju mina små barn och det kanske du känner om dina djur med

ursäkta att jag förstört din annons litegrann, lycka till

enbartmalin
0

#7 Mja barn kan jag väl inte kalla dom. I mina ögon är djur djur, jag förmänskliar dom inte. Dom ska skötas på det bästa sätt och inget är för dyrt när det gäller djuren, men dom är fortfarande djur. :)

Sen har jag också 25 gangare, diverse med ungar. Då blir det lite svårt att behandla dom som barn. Hade jag haft 2-3 stycken kanske läget hade varit annerlunda och då hade jag förmodligen daltat lite med dom :P

Hälsningar Malin

ivanhoe81
0

#8 jag för mänskligar inte mina djur heller men jag kallar dem för mina barn ändå, det är en stor skillnad
visst jag kan förtå djur till en viss procent och stort sett de flesta djur slappnar av i min närhet och söker skydd hos mig (det har de alltid gjort)

man kan säga att jag drar mig mer tillbaka till djurens nivå än att göra dem mänskliga (börjar snart bete mig som dem med såklart hehehe)

vi har just nu 10 gerbiler och 2 möss det kommer några till på måndag som ska sättas ihop med våra ensamma gerbiler men alla kommer inte bo i den här lägenheten då jag och min sambo ska bli särbo (för ekonomins skull)
jag kommer enbart ha kvar 6 gerbiler och 2 möss i min ägo

Nazuna
0

Får dem inga ungar, när de hålls tillsammans? No jaa, nog har jag sådana honor, som vill inte kan ha ungar… Om de var yngre, så skulle jag kanske villa köpa dom. Lycka till att hitta ett nytt hem!

enbartmalin
0

#10 Nej dom får inga ungar.

Hälsningar Malin