Faxlin och Veronica!
Är ni fortfarande på inför dejt imorrn?
Jag stämplar ut 10.00 imorrn, åker hem till syster och hämtar Vittra-valpen direkt efter, kan låta bli att gagga med svågern som har sommarlov och åka till Hagsta krog/Hacke gård på 10 min till, är där 10.20 ca.
18.00 kommer det folk och hundar för vardagslydnadskurs, så innan dess får ni åka hem, om ni inte vill stanna och titta!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Stamtavle-skriva-kurs… 

Japp, det, och titta på möss, pussa på hundar, prata en del osv.
MVH Elin
självklart, hur ska ni kunna låta bli det… 
Pratade precis med Åsa, hon hade förlagt minnet lite och bokat in annat imorgon =) Men hon skulle ringa och fixa det imorgon hoppades hon. Så vi kommer, åker senast klockan 9 från Åsa.
Skulle det bli nått förhinder så kan du väl pm:a mig ditt nummer (hoppas du har mobil =) så ringer/smsar jag dig så du slipper stå och vänta på oss =)
Amor vincit omnia

Jag ska förhoppningsvis inte få några förhinder. Men pm:ar nr så du kan smsa dit nr till mig. Har inte telefonen på mig när jag jobbar (7-10) men ser efter det om det är något.
Fast åk inte så tidigt! Det tar 35 min från Dragon gate till Hagsta krog, E4:an alltså. Jag är inte där före 10.20, så ni behöver inte vara där före heller!
MVH Elin
Okej =) Förstod nästan att du inte har telefonen på dig när du jobbar, jobbar ju själv i butik och får inte ha mobilen på mig.
Kan säga att vi inte kommer vara kvar till 18 iallafall för då ska Elina sova =) Tänkte försöka vara hemma till 16, har lite jag måste göra som jag skjutit på (orkade inte allt idag).
Amor vincit omnia