Snart är det jul
ooh.. va skoj , man kan klippa ut massa musbilder och klista fast på alla julklappar :)
jag älskar att pyssla :p

haha… kul bild… tog ett tag innan jag såg vart musen var… hihi

Det finns så många söta bilder =o)
Jag har hamstrat upp med "några" =oP

PHOTO BY: LYNN39SCAF
"These adorable little cookies are made of creamy peanut butter, butter, sugar, egg and flour. They are transformed into little mice with peanut halves for ears, green candies for eyes, and red licorice for tails."
Original recipe yield: 60 servings
PREP TIME
30 Min
COOK TIME
10 Min
READY IN
1 Hr 40 Min
GODIS ÄR GOTT!
oj, baka musgodis…

nej men ursh det är ju bara oktober!
:P

ååå Juuul! Jag älskar julen!

benjy, men sen är det november och så är det december… går fort!
sen går januari, februari och mars vääääääääääldigt långsamt… haha 

Grodan, precis som i ditt inlägg #15, så mycket tyckte faktiskt en av mina möss och min mammas katt om varandra. De var som ler och långhalm. Katten tyckte att det var mysigt att ha lilla musen på ryggen och magen, om någon annan katt kom i närheten fräste hon åt den.

Haha! vilka söta bilder 

Ja se här var den … men måste nog hålla med #13…. den var lite tidig.. jag älskar julen men så långt bakåt i tiden letade jag inte *ler*.. har inte ens läst den … har inte kommit så långt bak märkte jag *ler*
Men nu är det ju 1 dec o snart 1 advent … sen innan man vet ordet av så är julen över *ler*
Dags att börja öva in lite julsånger kanske *ler*

Den här var ju underbar…

Jag tyckte också att den var så söt *ler*
det som är bra med photobucket är att man lätt kan länka därifrån… mus-ifokus fotoalbum där är ju bara att fylla på… en smart grej är att man inte behöver ladda ner alla bilder utan behöver bara ange URL till photobucket så laddar de upp bilderna i albumet från den adressen… smart va?

Då vi ska ha en tråd… så att man lätt hittar *Ler* Så flyttas allt från =Christmasmice= hit till den första tråden.

Så nu har vi alla underbara söta bilder på julmöss i samma tråd - lätta att hitta *ler*
Gah, vad du är duktig!!!

bilden i inlägg 59 tycker jag var himla fin… andemeningen typ…
till o med tomten blir glad när han träffar en mus… hihi

#65 men alltså, ska man ÄTA de där?
jupp, jag VET… finns så mye fina bilder… man blir helt knäpp av å leta på nätet ju…

därför vi ska lägga in allt på vårt fotoalbum… *gäsp*