Glad :)
Hihi, Jag vann en auktion på tradera som innehöll en habbytrail bur, hur, vattenskålar, matskål, leksaker, 2 hjul, och en massa annat för 11 kronor i närheten av mej så behöver bara åka och hämta upp det :)
Vet att Habbytrailburarna är för små, men man kan ju koppla ihop två till en bur och ha som extra bur sill en hane.. :)
Trodde faktikst inte jag skulle vinna, när jag klicka in på den va det på 4 kr så satte 20 som max bud och vann med 11 kronor :)
Det är ju billigt värre juhe ! 
Ville bara skriva av mig för har ingen rolig att prata med här ..

Vad kul, har bara en vag bild av habitrailburar i huvudet, men har för mig att dom är färglada med massor av rör och leksaker. Är dom verkligen för små för 2 möss?
Men oavsett så var det ju ett fynd och som du skrev kan du säkertt bygga ihop den om det behövs.
Grattis:D
Alltid kul att vinna saker ju :) Speciellt när man knappt behöver betala något. Grattis :)

här var ett hopbygge som var ganska gulligt!
Ojojoj, de djuren har och göra :D vad fint!
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
#3 kan tänka mig hur kul det där skulle vara och städa ur.. Tänk allt kiss i rören.. Gaaaah jag skulle bli galen! xD
#3 Håller med #5 mardröm att rengöra.. Mössen de njuter ju bo där i o f
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Kan lägga in en bild på min bur =) Skoj att se dem springa omkring, men som sagt….inte skoj att göra ren! Plockar isär den ca 1 gång i veckan och gör rent, för att sedan bygga ihop den igen. Tar ungefär 2 timmar varje gång. Har haft den i snart 1 år och den har aldrig sett lika ut från gång till gång. Har utökat den i omgångar. Senaste tillskottet är habitral buren där Dark och Black bor. I den stora med grön botten bor 6 flickor. Ungefär hälften av rören är till var bur.
Anledningen att det vart denna var att min karl vägrade ha nån ful fyrkantig "låda" i köket. Så skulle jag ha möss, så var det tvunget att bli accepterat av honom =)
Amor vincit omnia
#7 & #8 oj oj oj oj oj det där tar lång tid att städa ur 
??
#10 Japp, ca 2 timmar varje gång. För tillfället går det hur bra som helst då jag är mammaledig, får se hur det blir sedan, kanske blir mindre rör och större burar då 
Amor vincit omnia
#3 Hihi värsta dröm buren för mössen juhe
Men mardröm att städa för oss ^^
Veronica: Snygga burar, tycker det är jättekul att ge mössen rör att klättra i och så sen se dom smidigt ta sej upp och ner med :)
Hihi, Har själv haft ihoppbygge, har inte bid på denna datorn men kan slänga upp den när jag sitter vid rätt dator och den tog ca 1 ½ timma att städa ur ordentligt, men det är värt besväret när man ser att mössen blir glada att utforska hur det ser ut den här gången :)
Så nu har jag rörsystemet nergrävt i bottenmatrialet istället :)
Fast har bytt till stort akvarium för när jag skaffade ungmöss rymde bara dom :P
Men jo, känns kul när man kan komma över fynd ibland, och mösen dör juh inte direkt av att lite av dom nya sakerna är begagnade så länge man stdar ut sakerna ordentligt först :)

#0: Grattis, super bra köp du gjort där. Och billigt är bra. ;-) Och det där var mer än billigt. Sedan är det som du säger, lätt att bygga ut dem med.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oj, vilka byggen!
/Anneli
#7, #8 och #9 - Så härlig bur! Jag är glad att den inte är min dock 

Mvh Stephanie 

#15 Hehe! Förstår det =) Är nog bara jag som är så dum så jag har den bökigaste buren att göra ren en gång i veckan =)
Amor vincit omnia
Måste det inte lukta rätt starkt från rören? Kiss som torkar in på plast brukar inte lukta gott 

Mvh Stephanie 

#18 Hjälp!
Vilken bur! Eller burar 

Mvh Stephanie 

#17 Pojkarnas rör luktar fort, men flickornas liktar nästan inget alls.
Amor vincit omnia
#19 Hihi, den va nästan lika hög som mej och jag är 1,70 :)
Fast ända minus va att mössen måste va fullvuxna för att inte kunna rymm för det är vanliga hamster burar med 1 cm galler och när jag skaffade katt med fick det bli ett stort akvarium istället :)
Det var verkligen ett kap! Sjukt billigt på tradera ibland. Trist när man vill ha en slant när man själv är säljare…
#22 Jo, känns nästan som jag rånar han på sakerna
Men han hade inte satt ngt max pris heller så.. Bra för min plånbok va det ju iaf 
#23 minipris menar du väl 

Fina burar..vill också fixa sånt till mina möss..

Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider
#2 hahaha iof